آفتاب
اخبار بنگاه‌ها

بودجه هدایای تبلیغاتی بانک تجارت صرف ساخت مدرسه و خانه بهداشت می‌شود

بودجه هدایای تبلیغاتی بانک تجارت صرف ساخت مدرسه و خانه بهداشت می‌شود

سخنگوی بانک تجارت از برنامه این بانک برای صرف بودجه خرید هدایای تبلیغاتی جهت احداث مدرسه و خانه بهداشت در مناطق محروم کشور خبر داد. ...

گروه بنگاه‌ها:سخنگوی بانک تجارت از برنامه این بانک برای صرف بودجه خرید هدایای تبلیغاتی جهت احداث مدرسه و خانه بهداشت در مناطق محروم کشور خبر داد. ابراهیم کاظم‌پور با اشاره به اینکه هر سال بانک تجارت با هدف تبریک نوروز باستانی هدایای تبلیغاتی برای مشتریان خود تهیه و اهدا می‌کند، افزود: طی ماه‌های اخیر بررسی‌ها و تحقیقات بسیاری درخصوص استفاده‌ بهینه بودجه خرید هدایای تبلیغاتی صورت گرفت و با عنایت به بازخوردهای دریافت شده از سوی مشتریان و ذی‌نفعان این بانک و همراهی و حمایت مردمی از کمپین‌های مسوولیت اجتماعی و زیست‌محیطی بانک تجارت، مدیریت ارشد این بانک تصمیم گرفت این مبالغ صرف احداث مدرسه و خانه بهداشت در مناطق کم‌بضاعت کشور شود. رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت درخصوص دلیل اتخاذ این تصمیم گفت: این بانک طی سال‌های اخیر تمامی برنامه‌ها و اقدامات عملیاتی خود را همگام با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همراستا با دولت قرار داده و به همین منظور بانک‌تجارت تصمیم گرفت هزینه هدایای تبلیغاتی خود را صرف ساخت مدرسه و خانه بهداشت در مناطق کم‌بضاعت کشور کند تا گامی در حد توان و هزینه موردنظر، در امر سلامت و آموزش کشور برداشته باشد.

سخنگوی بانک تجارت با اشاره به سابقه این بانک در امر مدرسه‌سازی افزود: بانک تجارت با تطبیق مسوولیت‌های اجتماعی خود با آرمان‌های جهانی «توسعه پایدار»، «سلامت و رفاه شایسته» و «کیفیت آموزش»، هدف‌های سوم و چهارم آرمان‌های جهانی توسعه پایدار را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون 29مدرسه و 5 خانه بهداشت در سراسر کشور احداث کرده است. وی افزود: بانک تجارت در ادامه انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود، مدارس و خانه‌های بهداشت جدیدی را در تمامی استان‌های کشور با هدف توسعه فضاهای آموزشی و درمانی در مناطق کمتر بهره‌مند احداث خواهد کرد. وی درخصوص پیشینه این بانک در امر ساخت خانه بهداشت گفت: این بانک طی تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه با وزارت بهداشت و مجمع خیرین سلامت، با تخصیص 7 میلیارد و 500میلیون ریال اعتبار، علاوه‌بر استان خراسان‌جنوبی، احداث خانه‌های بهداشت دیگر در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد را در دستور کار قرار داد.

کد N1649803

وبگردی