آفتاب
در نمایشگاه کتاب مسقط؛

نسخه عربی و انگلیسی کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» عرضه شد

نسخه عربی و انگلیسی کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» عرضه شد

کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» به دو زبان عربی و انگلیسی در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مسقط در عمان عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، عنوان عربی این اثر «فلسطین فی مواقف آیه الله العظمی الامام الخامنئی (مدّظله)» در ۵۲۶ صفحه و نسخه انگلیسی آن با عنوان Palestine Selected Statements by Ayatollah Khamenei About Palestine در ۳۱۹ صفحه توسط انتشارات انقلاب اسلامی(وابسته به موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی) منتشر شده است.

این کتاب که با مقدمه دکتر علی اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل چاپ شده است، علاوه بر انتشار بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران، در ۸ بخش شامل کلیات، شکست‌ها و پیروزی‌ها، مسئولیت‌ها، جنایات، راه حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آینده‌ی روشن به مرور بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای پیرامون مسئله فلسطین پرداخته است.

مراسم رونمایی از ویراست جدید این اثر چند روز قبل در جریان ششمین کنفراس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران با حضور مسئولان لشکری و کشوری و مدعوین بین‌المللی رونمایی شده بود. این کتاب برای اولین بار در نمایشگاه‌های کتاب خارج از کشور و از سوی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در بیست و دومین دوره نمایشگاه کتاب مسقط عرضه شده است.

بیست و دومین دوره نمایشگاه کتاب عمان تا ۱۴ اسفند برپا است. موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه با ۴۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات معاصر و کلاسیک، کودک و نوجوان، ایران‌شناسی، هنر و آموزش خط درغرفه ای به مساحت ۲۷ مترمربع شرکت کرده است.

کد N1649503

وبگردی