آفتاب

تابش: اصلاح‌طلبان دروفاداری به رهبری هیچ‌گاه ازرقبایشان عقب‌تر نبوده‌اند/ دربرابر هرجفایی، وفا کردیم

تابش: اصلاح‌طلبان دروفاداری به رهبری هیچ‌گاه ازرقبایشان عقب‌تر نبوده‌اند/ دربرابر هرجفایی، وفا کردیم

ایلنا نوشت:‌ نماینده مردم اردکان گفت: اصلاح‌طلبان در تعلق خاطر به انقلاب و اندیشه حضرت امام(ره) و قانون اساسی و وفاداری به رهبری معظم انقلاب هیچگاه عقب‌تر از رقبایشان نبوده‌اند.

 محمدرضا تابش در همایش حماسه امید ادامه داد:  این را کارنامه روشن آنان نشان می‌دهد که چگونه علیرغم هر جفایی همواره وفای به عهد کرده‌اند، گفت: درس مهم هفتم اسفند برای ما، قبول مسئولیت سنگین در شرایط جدید بود، درس از یاد نبردن نعمت مشارکت آگاهانه، نعمت وحدت سرمایه‌های اصلاحات و نعمت برخورداری از سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه انتخاب شدن گام اول بود، گفت: اما گام بعدی تقویت مناسبات جمعی و تشکیلاتی در واقع اولویت ما در این یکسال و از این به بعد،سازماندهی و انسجام هر چه بیشتر فراکسیون امید و تدوین و اجرای استراتژی آن هم برای تنظیم روابط با سایر نیروها و فراکسیون ها و هم برای حمایت و پشتیبانی از دولت بوده و هست.

او با اشاره به اینکه ما از این پس هم با چهار وظیفه مشخص روبه رو هستیم، یادآور شد: در سطح "ملی" ؛کمک عملی به پیشبرد سیاست همبستگی و گفت‌گوی ملی و کمک به تفاهم و اجماع برای حل مشکلات و مسائل اساسی کشور و کاهش تهدیدهای اقتصادی، اجتماعی ، سیاسی ، منطقه‌ای و بین‌المللی مطرح است.

تابش ادامه داد: در سطح "اجتماعی و سیاسی"، حضور فعال و موثر در فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و تلاش برای مشارکت حداکثری شهروندان و رای بالای روحانی مطرح است.

او گفت: در سطح "اصلاحات"، مشارکت فعال در جهت وحدت هر چه بیشتر اصلاح‌طلبان و پیشبرد گفتمان اصلاحات با محوریت آقای خاتمی و شورایعالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و در سطح "مجلس"، تقویت نهاد‌ها و نقش های پایدار و مستمر فراکسیون امید و سازماندهی جمعی تلاش های همه اعضا ضروری است.
23213

 

کد N1648655

وبگردی