آفتاب

همچنان رای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و بی‌طرفی خود را حفظ می‌کنیم

همچنان رای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و بی‌طرفی خود را حفظ می‌کنیم

قائم مقام وزیر کشور گفت: همچنان رای مردم را حق‌الناس دانسته و قانون را رعایت می‌کنیم و بی‌طرف خواهیم بود تا شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدحسین مقیمی در همایش حماسه امید عنوان کرد: وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات تمام تلاش خود را کرد و برای انتخابات چند اصل را مورد توجه قرار دادیم و هر انتخاباتی برگزار شود آن انتخابات در طراز جمهوری اسلامی خواهد بود. اول اینکه رای مردم را حق‌الناس بدانیم دوم مر قانون را رعایت کنیم و سوم بی‌طرف باشیم و چهارم شرایط رقابتی را فراهم کنیم.

او افزود: در سه موضوع اول تمام تلاش خود را بستیم این امر رخ دهد و در مورد چهارم تا جایی که توانستیم شرایط رقابتی را فراهیم کردیم و این مجلس با شرکت مردم و رای آنها شکل گرفت.  در انتخابات آینده ما هم با همین انگیزه و هدف و رعایت همین اصول به پیش خواهیم رفت و  همچنان رای مردم را حق‌الناس دانسته و قانون را رعایت می‌کنیم و بی‌طرف خواهیم بود تا شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

قائم مقام وزیر کشور در مورد توقع وزارت کشور از نمایندگان مجلس گفت: شرایط را برای رقابتی کردن همه انتخابات‌ها فراهم کنید و دنبال بهبود شرایط اجتماعی کشور باشید. توقع داریم فراکسیون امید بیشتر وقت خود را صرف مشکلات و نارسایی‌های جامعه کند. اگر مجلس اکثر وقت خود را هم برای این امر اختصاص دهد باز هم کم است.

 او با تاکید بر اینکه امیدواریم برنامه ششم راهگشا باشد، گفت:  از فراکسیون امید توقع داریم تا در نشست‌هایی که دارند مشکلات مردم را با خود مردم در میان بگذارند. بگویید در این یک سال چند سمینار علمی برگزار کردید و از نظر اساتید برای رقابتی کردن انتخابات و حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی کمک گرفتید.

مقیمی عنوان کرد: مردم به شما رای دادند و از شما توقع داریم نسبت به این مسائل بیشتر وقت بگذارید تا مشکلات مردم حل شود. در انتخابات‌های گذشته در برخی اوقات کشته و زخمی داشتیم اما خوشبختانه انتخابات سال گذشته به خوبی برگزار و هیچ مشکلی نداشتیم و امیداوریم این شرایط را در انتخابات آتی نیز شاهد باشیم.

کد N1648577

وبگردی