آفتاب

وعده وزیر ورزش برای تامین اعتبار بازسازی ورزشگاه 7 تیر بابل

وعده وزیر ورزش برای تامین اعتبار بازسازی ورزشگاه 7 تیر بابل

ساری - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت که اعتبار مورد نیاز برای بازسازی زمین ورزشی 7 تیر شهرستان بابل پس از انجام کار کارشناسی ، تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود سلطانی فر روز دوشنبه در جریان بازدید از این ورزشگاه افزود : این زمین ورزشی براساس کار کارشناسی و تعیین میزان اعتبار بازسازی می شود.
وی گفت : بعد از کار کارشناسی ، برای این زمین ورزشی تامین اعتبار خواهد شد تا جوانان دارای ظرفیت ورزشی بابل بتوانند در زمین ورزشی 7 تیر ورزش کنند.
فرماندار بابل نیز در حاشیه بازدید به خبرنگار ایرنا گفت : شهرستان بابل دارای ظرفیت خوبی در زمینه کسب عنوان های قهرمانی ورزشی است لذا با توجه به اینکه برگزاری بسیاری از مسابقات ورزشی در این زمین انجام می شود ، نیازمند توسعه و بازسازی است .
محمد تقی عباسپور افزود : با توجه به اینکه شهرستان بابل ورزشکاران زیادی در عرصه ملی و بین المللی دارد ، از یک زمین خوب ورزشی محروم است لذا براساس بحث های گذشته مبنی بر این که زمین 7 تیر فروخته شود و یا بازسازی، بنا براین شد که با دستور وزیر ورزش و جوانان، این زمین بازسازی شود.
وی گفت : طرح توسعه فضای تماشاگران ، توسعه رختکن ، سرویس های بهداشتی در این طرح در دستور کار قرار دارد که بعد از کار کارشناسی از سوی کارشناسان ، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
زمین ورزشی 7 تیر بابل هم اکنون محل برگزاری مسابقات تیم فوتبال دسته یکی خونه به خونه مازندران است .
این ورزشگاه در حال حاضر حداکثر دارای ظرفیت پذیرش پنج هزار تماشاگر است و وضعیت نامناسب آن در ابعاد مختلف همواره مورد انتقاد بازیکنان و تیم هایی بود که به عنوان مهمان در بابل حضور می یافتند.
یکی از اشکالات موجود در این ورزشگاه قدیمی ، نبود فنس و حفاظ و نزدیکی سکوی تماشاگران به داوران است .
وزیر ورزش را در بازدید از زمین ورزشی 7 تیر بابل مسئولان استانی و شهرستانی همراهی کردند.
سلطانی فر صبح امروز سفر یک روزه اش به مازندران را از آمل آغاز کرد. بازدید از سالن ورزشی 10 هزار نفری کاله و ورزشگاه نیمه تمام پنج هزار نفری از جمله برنامه های سفر وزیر ورزش در آمل بود.
افتتاح سالن ورزشی مجدآرا در بهنمیر شهرستان بابلسر ، سالن پنج هزار نفری کشتی جویبار و پیست دوچرخه سواری و سالن 6 هزار نفری ماهفروجک و نیز خانه جوان ساری از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان در مازندران است .
سلطانی فر همچنین قرار است در جمع مسئولان سازمان های مردم نهاد و روسای هیات ورزشی مازندران هم سخنرانی کند.
خبرنگار : زینب حبیب پور گودرزی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7328/1654
کد N1648221

وبگردی