آفتاب

کارکنان غیردولتی چقدر باید مالیات بدهند؟/ مجلس دوباره بررسی می کند

کارکنان غیردولتی چقدر باید مالیات بدهند؟/ مجلس دوباره بررسی می کند

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی مجدد تعیین سقف معافیت مالیاتی کارکنان غیردولتی در صحن مجلس خبرداد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، رحیم زارع  درباره تبعیض در معافیت مالیاتی حقوق گفت: اینکه معافیت حقوق کارکنان دولت تا سقف 2میلیون تومان در ماه و معافیت سایرین که شامل کارگران نیز می شود، یک و نیم میلیون تومان شود، تبعیض است.

نماینده حوزه انتخابیه آباده، بوانات و خرم بید  در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده و آقای سیدفریدموسوی نماینده مردم تهران در مجلس برای رفع تبعیض در معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی در نامه‌ای از رئیس مجلس درخواست بررسی مجدد این موضوع را داشتیم.

وی افزود:به دستور رئیس مجلس این موضوع به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع و با توجه به پیگیری آقای تاجگردون در کمیسیون تلفیق موضوع بررسی شد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: با بررسی ها انجام شده مقرر شد،مجددا بحث افزایش سقف معافیت مالیاتی کارکنان غیردولتی تا 2میلیون در صحن مجلس بررسی می‌شود.

تصویر متن نامه نمایندگان به رئیس مجلس در رابطه با بررسی مجدد معافیت مالیاتی تبعیض‌آمیز کارکنان دولتی و کارکنان غیردولتی و خصوصی در ذیل آمده است:

کد N1648052

وبگردی