آفتاب

دوره تاریخی اشیاء کشف شده در شرق کرمان در دست بررسی است

دوره تاریخی اشیاء کشف شده در شرق کرمان در دست بررسی است

کرمان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: دوره تاریخی اشیاء کشف شده در شرق استان توسط کارشناسان حاضر در منطقه در حال بررسی است و تا هفته آینده نتایج آن اعلام خواهد شد.

محمود وفایی در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان با حضور در غرفه ایرنا افزود: این اشیاء بر اثر بارندگی های اخیر و تخریب گورستان قدیمی با سیلاب به منطقه آورده شده است و همکاران به محض اطلاع در منطقه حاضر شدند و با همکاری فرمانداری ریگان و نیروی انتظامی کارهای حفاظتی و مراقبت از اشیایی که پیدا شده را انجام دادند.
وی گفت: نقطه کشف اشیاء حایل بین شهرستان های فهرج و ریگان است و از نظر تقسیمات کشوری باید محل دقیق آن توسط استانداری مشخص شود.
وفایی همچنین با بیان اینکه یکی از اصلی ترین شاخص های توسعه استان کرمان گردشگری است گفت: اصحاب رسانه بحث گردشگری و جاذبه های جهانی و ملی کرمان را پر رنگ تر منعکس کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان بیان کرد: هر اندازه رسانه ها در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فعال تر باشند میزان جذب گردشگران به استان افزایش پیدا می کند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و سال جدید گفت: ستاد سفرهای نوروزی طبق رسم هر سال فعال شده و کمیته های ستاد سفر فعالیت خود را آغاز کرده اند و برنامه ریزی های خوب و متنوعی هم در مرکز استان و شهرستان ها انجام شده است.
وفایی افزود: استان کرمان برای میزبانی خوب از مردم عزیزی که به استان کرمان سفر می کنند، آماده خواهد شد.
وی همچنین گفت: ایرنا جزو خبرگزاری های با سابقه، ریشه دار و قوی است و جزو خبرگزاری هایی است که مردم برای دریافت آخرین اخبار صحیح و به روز به آن مراجعه می کنند.
سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان که روز چهارشنبه چهارم اسفند در سالن ورزشی برق منطقه ای کرمان گشایش یافت امروز هشتم اسفند به کار خود پایان می دهد.
7437/1354
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده : پروانه امانی
کد N1647030

وبگردی