آفتاب
سیدجلال دهقانی‌اشکذری به مهر گفت:

«حالت پرواز» در انتظار سرمایه است/ فیلمی درباره سیستم اداری

«حالت پرواز» در انتظار سرمایه است/ فیلمی درباره سیستم اداری

سیدجلال دهقانی اشکذری کارگردان «حالت پرواز» با بیان اینکه این فیلم در انتظار جذب سرمایه است از محتوای این اثر گفت.

سیدجلال دهقانی اشکذری کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «حالت پرواز» گفت: نگارش فیلمنامه این اثر به پایان رسیده است و من در این مدت چندین بار این فیلمنامه را بازنویسی کرده و منتظر جذب سرمایه برای آغاز فیلمبرداری آن هستم به همین منظور با چند تهیه کننده بخش خصوصی مذاکره کرده ایم و امیدوارم با جذب سرمایه بتوانیم هرچه زودتر این فیلم را کلید بزنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه «حالت پرواز» یک فیلم پربازیگر است، در صورتی که بتوانیم هرچه زودتر سرمایه جذب کنیم می توانیم انتخاب های بیشتری داشته باشیم به همین دلیل سعی می‌کنیم که این فیلم را اوایل سال آینده کلید بزنیم چون هرچه عقب تر بیفتد بازیگران، عوامل و ... به اوج روزهای کاری می رسند و به این ترتیب انتخاب ها سخت می شود.

دهقانی اشکذری بیان کرد: «حالت پرواز»  با آثار قبلی من متفاوت و درواقع یک نقد اجتماعی است، این فیلم درباره سیستم اداری است و در حواشی تهران فیلمبرداری می‌شود. ما برای انجام کارهای این اثر سینمایی با یک سری از عوامل صحبت کرده ایم اما با این وجود همه چیز منوط به جذب سرمایه است.

این کارگردان در پایان اظهار کرد: این فیلم در ادامه دغدغه های من در سینما است و آدم‌های این اثر بسیار نزدیک به آثار قبلی من هستند و فقط در یک موقعیت جدیدی قرار می‌گیرند.

عکس کنار خبر از محمدحسین ولایتی است.

کد N1646795

وبگردی