آفتاب

ازدواج دو همسرکش در زندان

ازدواج دو همسرکش در زندان

زن و مرد نپالی که به اتهام قتل همسرانشان در حبس به سر می‌برند، در مراسمی با حضور کارکنان زندان و هم‌بندی هایشان با یکدیگر ازدواج کردند.

به گزارش منابع خبری، «دیلی کویرالا»ی 33 ساله به اتهام قتل همسر اولش به 20 سال زندان محکوم شده است. «میموکاشا بیستا»ی 30 ساله نیز که به خاطر قتل شوهرش زندانی است، باید 4 سال دیگر پشت میله‌ها بماند. این دو زندانی که در دو بخش جداگانه زندان کوچک روستای غربی نپال در حبس هستند، هرگز تا زمان مراسم ازدواج با یکدیگر ملاقاتی نداشتند.این درحالی است که مادر داماد که به اتهام معاونت در قتل عروسش در زندان است، وقتی از سرگذشت هم ‌بندی‌اش «میموکاشا» باخبر شد از او برای پسرش خواستگاری  و مقدمات این ازدواج را فراهم کرد.

براساس اظهارات مسئول زندان، این زوج قاتل تا زمان آزادی داماد نمی‌توانند با یکدیگر دیدار خصوصی داشته باشند و فقط دو روز در هفته فرصت گفت‌و‌گو خواهند داشت.  عروس جوان هم گفت: «دیلی، همسرش را کشته و من شوهرم را. فکر نمی‌کنم کسی حاضر باشد با ما ازدواج کند. مادرش هم‌بندی من است و چون به من علاقه‌مند شده بود پس از مشورت با پسرش از من خواستگاری کرد که جواب مثبت دادم.»


زن بدشانس


زن انگلیسی که همراه مشاوراملاک، برای بازدید و خرید به خانه باغی رفته بود، ناگهان به داخل چاهی 18 متری سقوط کرد. به‌دنبال وقوع این حادثه عجیب، مرد جوان همراهش با آتش‌نشانی و اورژانس تماس گرفت وکمک فوری خواست. دقایقی بعد و با حضور امدادگران در محل حادثه، / روزنامه ایران
کد N1646711

وبگردی