آفتاب

وقوع دو تصادف منجر به حریق/حرکت خلاف پژو مرگ آفرین شد

وقوع دو تصادف منجر به حریق/حرکت خلاف پژو مرگ آفرین شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: طی ٢٤ ساعت گذشته،٢ تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن یک نفر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نادر رحمانی گفت:ساعت ٨ صبح شنبه در استان مرکزی اتفاق افتاده، گفت:توجه نداشتن راننده کامیون تانکر بنز(حامل گاروئیل) به جلو در محور کیلومتر ١٠ ساوه - تهران باعث تصادف این خودرو با یک دستگاه تریلی ایویکو و کشته شدن یک نفر شد. متاسفانه کامیون بنز پس از تصادف دچار حریق شده است.

وی همچنین درباره تصادفی که ساعت ١٩:٣٠ جمعه در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاده، توضیح داد:تصادف بین پژو ۴۰۵ و پژو آردی در محور کیلومتر ۲۵ بناب-ملکان روی داده که متاسفانه یک نفر کشته و ۴ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت این حادثه حرکت راننده پژو در خلاف جهت جاده بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تصادف دیگری هم که ساعت ٧ صبح جمعه در استان کرمان باعث مجروح شدن یک نفر شده، اشاره کرد و گفت: راننده سواری مگان به علت بی توجهی به جلو در محور کیلومتر ٢٠ رفسنجان - کرمان با یک دستگاه کامیونت ایسوزو برخورد کرد که متاسفانه منجر به مجروح شدن یک نفر شد.سواری مگان پس از برخورد با کامیونت ایسوزو دچار حریق شده است.

کد N1646090

وبگردی