آفتاب
چگونه از رژ لب قرمز استفاده کنیم؟

راهنمای رژ لب قرمز مناسب برای هر رنگ پوست +عکس

راهنمای رژ لب قرمز مناسب برای هر رنگ پوست +عکس

با فرا رسیدن زمان تعطیلات، مهمانی‌ها بیشتر شده و رژ لب‌های قرمز بیشتر از همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما هر کسی که تا بحال سعی کرده یک رنگ قرمز مناسب پیدا کند، می‌داند که هیچ دو رنگ قرمزی، مثل هم نیستند.

حتی مهمتر از آن، بیشتر سایه‌های رنگ احتمالا برای رنگ خاص پوست شما مناسب نیستند. ما از لیزا راینهارت که یک آرایشگر است خواستیم تا دقیقا توضیح دهد که برای هر رنگ چهره، کدام رنگ قرمز، مناسب است بنابراین مجبور نیستید که موقع خرید رژ قرمز در مغازه یا داروخانه، سردرگم شوید.


رژ لب قرمز برای پوستهای بسیار روشن

خانمهایی که پوست بسیار روشنی دارند می‌توانند بدون خجالت از رژلب‌های قرمز تیره استفاده کنند. راینهارت می‌گوید که به دنبال رژ لب قرمز با تن سرد باشید، رژی که به رنگ توت نزدیکتر باشد (در مقایسه با رنگ قرمز ماشین آتشنشانی). این رنگ، کنتراست (متضاد) رنگ صورتی در چهره شما می‌باشد.رژ لب قرمز برای پوستهای صورتی هلویی

راینهارت توصیه می‌کند که اول با یک مداد خنثی، دور لب خط لب بکشید تا ظاهر لبتان تمیز و با طراوت شود و رژ لبی که می‌خواهید در آخر استفاده کنید، خوش رنگتر بنظر بیاید. سپس از یک رنگ قرمز روشن استفاده کنید (رنگ‌های قرمز آتشین).


رژ لب قرمز برای پوستهای زرد و زیتونی

آیا یک رنگ پوست متوسط با تن زرد دارید؟ راینهارت می‌گوید که رنگهای قرمزی که به رنگ شراب یا توت هستند برای رنگ چهره شما بسیار مناسبند. زیرا آنها، مکمل ته رنگ‌های سبز و زرد موجود در پوست شما هستند. رژ لب‌هایی که دارای ته رنگ ارغوانی سیر باشند، بسیار عالی هستند.
برای پوستهای تیره متوسط

اگر رنگ پوست شما شبیه “کری واشنگتن” یا “جنیفر هادسون” است، خوب گوش کنید. راینهارت می‌گوید که بهترین رنگ‌ای قرمز برای رنگ چهره‌های گرم و تیره، رنگ‌های قرمز نارنجی می‌باشند.رژ لب قرمز برای پوست‌های تیره

راینهارت می‌گوید: خانم‌های تیره‌تر بسیار خوش شانس هستند. آنها می‌توانند با حداقل آرایش، یک لب ضخیم و درخشان داشته باشند یعنی می‌توانید اساسا هر رنگی را که می‌خواهید انتخاب کنید.

مجله سلامت
کد N1645718

وبگردی