آفتاب

مسابقات قهرمانی سه گانه کشور پایان یافت

مسابقات قهرمانی سه گانه کشور پایان یافت

قشم - ایرنا - مسابقات قهرمانی سه گانه کشور روز جمعه با معرفی نفرات و تیم های برتر در قشم به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، امیرحسین ولی خانی از استان اصفهان با زمان یک ساعت و چهار دقیقه و 50 ثانیه در بخش جوانان اول شد و سید پارسا محجوب از کرمانشاه و امین سقایی دهکردی از چهارمحال و بختیاری به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
سید حسن بابایی در رده امید با ثبت زمان 2 ساعت و پنج دقیقه و 10 ثانیه از استان قزوین در جایگاه نخست ایستاد و امیر محمد حسینی از گلستان و بهنام علوی از زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.
محمد مهدی رحمتی از چهارمحال و بختیاری با زمان 2 ساعت و یک دقیقه و 38 ثانیه در رده سنی بزرگسالان اول شد، علی عباس نژاد از استان کهگیلویه و بویراحمد در سکوی دوم ایستاد و نوید سلیمی از اصفهان به مقام سوم رسید.
همچنین استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و سمنان در بخش تیمی رده سنی جوانان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
تیم های خراسان جنوبی، اصفهان و قزوین در رده سنی امید به ترتیب اول تا سوم شدند.
استان های اصفهان، مرکزی و آذربایجان شرقی نیز در رده سنی بزرگسالان به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در بخش جوانان 15 تیم با 46 شرکت کننده، در بخش امید 6 تیم با 22 شرکت کننده و در بخش بزرگسالان 16 تیم با 46 شرکت کننده پس از 10 کیلومتر دویدن، یک هزار و 500 متر شنا کرده و 20 کیلومتر رکاب زدند.
نفرات برتر این دوره از مسابقات جهت شرکت در مسابقات آسیایی کشور اندونزی که طی شهریور ماه سال آینده برگزار می شود، به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.
8123/ 6048
خبرنگار: محمد ملاحمزه زاده* انتشاردهنده: عباسعلی نقی یان
کد N1645507

وبگردی