آفتاب

آماده‌سازی تفرجگاه عینالی برای میزبانی گردشگران 2018

آماده‌سازی تفرجگاه عینالی برای میزبانی گردشگران 2018

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده سعی داریم با اجرای چند طرح عمرانی ...

دنیای اقتصاد– تبریز– رامین نیک‌رفتار:مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده سعی داریم با اجرای چند طرح عمرانی همچون احداث دریاچه چندمنظوره داغ گولی، کف‌سازی جاده اصلی تفرجگاه عینالی و توسعه فضای سبز تفرجگاه عینالی تا پایان سال 96 این تفرجگاه را برای میزبانی از 500 هزار نفر بازدیدکننده در ماه، همچنین میزبانی از گردشگران کشورهای اسلامی در سال 2018 آماده کنیم. مسعود برزگرجلالی در مراسم گازرسانی به تفرجگاه عینالی، ایجاد زیرساخت‏ها در مناطق مختلف تفرجگاه را کلید جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و افزود: تسهیل شرایط برای فعالیت سرمایه‌گذاران از سیاست‌های حمایتی استانداری آذربایجان‏شرقی و شهرداری تبریز، برای توسعه تفرجگاه عینالی است که به این منظور قدم‌های خوبی برداشته شده است.

وی در زمینه طرح گازرسانی به تفرجگاه عینالی گفت: گازرسانی به ساختمان اداری سازمان، بقعه‌عون‌بن‌علی، ایستگاه تله‌کابین، رستوران بام تبریز، دفاتر فضای سبز و نگهبانی و سرویس‌های بهداشتی تفرجگاه به طول 5500 متر با هزینه 10میلیارد ریال انجام گرفت. مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز افزود: با اتمام طرح گازرسانی، امکان اجرای طرح‌های نورپردازی و زیباسازی با استفاده از آتش در تفرجگاه امکان‌پذیر است.

کد N1644415

وبگردی