آفتاب
از سوی انتشارت جهان کتاب؛

عناوین مجموعه کتاب پلیسی نقاب تا عید از مرز هفتاد عبور خواهد کرد

عناوین مجموعه کتاب پلیسی نقاب تا عید از مرز هفتاد عبور خواهد کرد

تعداد عناوین مجموعه کتاب‌های پلیسی نقاب از انتشارات جهان کتاب تا عید نوروز 96، به ۷۱ عنوان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، با چاپ چند عنوان جدید از مجموعه کتاب‌های پلیسی نقاب توسط انتشارات جهان کتاب، عناوین این مجموعه تا پیش از عید نوروز سال ۹۶ با ترجمه‌های جدید عباس آگاهی به ۷۱ کتاب خواهد رسید.

در حال حاضر، طی روزهای گذشته ۴ عنوان جدید از این مجموعه چاپ شده که به زودی وارد بازار نشر می‌شود. یکی از این کتاب‌ها، رمان «تنگنا» نوشته فردریک دار پلیسی‌نویس مشهور فرانسوی است که تا به حال رمان‌های «آسانسور»، «مرگی که حرفش را می‌زدی»، «کابوس سحرگاهی»، «چمن» و «قیافه نکبت من»، «بچه پرروها» و «زهر تویی»، «قاتل غمگین» و «تصادف» از او در مجموعه نقاب به چاپ رسیده است. یکی دیگر از ۴ کتاب تازه چاپ نقاب، رمانی دیگر از دار است که با عنوان «دژخیم می‌گرید» به چاپ رسیده است.

«مگره و مرد روی نیمکت» یک عنوان تازه چاپ دیگر نقاب است که همان طور که از نامش مشخص است، رمانی درباره سربازرس مگره و به قلم ژرژ سیمنون است. «دلواپسی های مگره»، «مگره از خود دفاع می کند»، «تردید مگره»، «شکیبایی مگره»، «مگره و سایه پشت پنجره»، «سفر مگره»، «دوست مادام مگره»، «مگره در کافه لیبرتی»، «ناکامی مگره»، «مگره دام می گسترد»، «مگره و جسد بی سر»، «مگره و زن بلند بالا»، «مگره و آقای شارل»، «بندرگاه مه آلود»، «پی یتر لتونی»، «مگره در اتاق اجاره ای» و «مگره و شبح» رمان هایی با محوریت شخصیت سربازرس مگره هستند که تا این جا در قالب کتاب های نقاب به چاپ رسیده اند. «مگره و شبح»، شصت و سومین عنوان این مجموعه است.

علاوه‌بر ۳ عنوان تازه چاپ مورد اشاره در بالا، رمانی هم از پی یر بوالو و توماس نارسژاک به چاپ رسیده که نامش «مهندسی که دلباخته اعداد بود» است. این کتاب هم جزو عناوین تازه چاپ شده در نقاب است و با چند روز تاخیر نسبت به ۳ عنوان دیگر در بازار نشر توزیع می شود.

با احتساب این کتاب ها تا به امروز، ۶۶ عنوان از مجموعه نقاب چاپ شده و با چاپ ۴ کتاب دیگری که از ترجمه‌های آگاهی تا پیش از عید چاپ می‌شوند، این مجموعه ۷۱ عنوانی می‌شود. به این ترتیب «مگره نزد فلاماندها» نوشته ژرژ سیمنون، «اغما» نوشته فردریک دار، «پرواز بدون او» نوشته میشل بوسی و «نجس ها» نوشته پی‌یر بوالو و توماس نارسژاک عناوینی هستند که طی روزهای آینده چاپ و توزیع می شوند.

کد N1643520

وبگردی