آفتاب
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مدیریت جهادی راهکار رفع مشکلات بهداشتی مناطق مرزی است

مدیریت جهادی راهکار رفع مشکلات بهداشتی مناطق مرزی است

تایباد ـ فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیازمردم مناطق مرزی و محروم از خدماتی که هم اکنون ارائه می شود بسیار بیشتر است و تنها مدیریت جهادی می تواند این مشکل را رفع کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپورعصر سه شنبه در جمع مردم شیعه و اهل تسنن، ائمه جمعه و مسئولان تایباد اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در مناطق محروم کشور زیاد به چشم می آید مشکلات بهداشتی و درمانی است که باید تمام دلسوزان نظام در جهت رفع این مشکل برآیند.

وی افزود: بهداری رزمی سپاه علاوه بر خدمات رسانی به یگان های رزمی خودش افتخار خدمت رسانی رایگان پزشکی به مردم مناطق محروم مرزی را دارد و این را مایه برکت به مجموعه خود می داند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وزارت بهداشت تاکنون خدمات خوبی را به مردم عرضه کرده است، ادامه داد: نیاز مردم مناطق مرزی و محروم از خدماتی که هم اکنون ارائه می شود بسیار بیش تر است و تنها مدیریت جهادی می تواند این مشکل را رفع کند.

وی عنوان کرد: مجموعه سپاه در نقاط مختلف کشور بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی را با نگاه ویژه به مناطق محروم تاسیس کرده و خدمت رسانی رایگان در این مجموعه ها ضروری دانسته است.

پاکپور با تاکید بر اینکه پزشکان باید برای ادای دین به مناطق محروم نیز رسیدگی کنند، افزود: این امر باید در کشور مورد توجه قرار گرفته و اساس کار درمان برای محرومان باشد و در این راستا سپاه از ۲۱ سال گذشته بهداری های خود را در این مناطق بسیج کرده است.

کد N1643154

وبگردی