آفتاب

پایان مونولیو برای سل و مایاکوفسکی

پایان مونولیو برای سل و مایاکوفسکی

هفتمین فستیوال «مونولیو» با به صحنه بردن دو نمایش «مایاکوفسکی، ورسیون آخر» و «برای سل» روز پنجشنبه ۵ اسفند به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش ایلنا، مونولوگ «مایاکوفسکی، ورسیون آخر» نوشتهٔ معصومه آرامی است که غزل نعیمی کارگردان آن را کارگردانی کرده و دانیال خجسته در آن بازی می‌کند.

مونولوگ «برای سل» که کاری از گروه هنری «دوهو» است توسط کاوه شاملو نوشته شده است.  مائده شانه‌ساز و سارا فعلی آن را کارگردانی کرده‌اند و بازیگر آن اسماعیل کمالی دهقان است و تینا علیه و سعید علیزاده او را همراهی می‌کنند.

این دور از فستیوال مونولیو که رو به پایان است، با نام فرعی«فیگورها» حاصل همکاری محمد رضایی راد، نمایش‌نامه نویس و کارگردان معاصر تئاتر به عنوان مدیر هنری این جشنواره با گروه تئاتر لیو به سرپرستی محمدحسن معجونی است.

نمایش‌های برگزیده شده در «فیگورها» در کارگاه نمایش‌نامه نویسی محمد رضایی‌راد بر اساس برخی شخصیت‌های تاریخی شکل گرفته‌اند و ویژگی همهٔ آن‌ها این است که روی‌کردی خیال‌پردازانه دارند و مستند نیستند.

بر خلاف روال همیشگی این دوره از فستیوال مونولیو که هر دو نمایشی که در یک شب اجرا می‌شدند، یک بلیت مشترک داشتند این بار علاقمندان به دیدن هر یک از نمایش‌‌ها می‌توانند بلیت آن‌ها را جداگانه تهیه کنند.

مونولوگ «مایاکوفسکی، ورسیون آخر» در دو سانس ۱۷ و ۱۸ و مونولوگ «برای سل» در دو سانس ۲۰ و ۲۱ روز پنج‌شنبه ۵ اسفند در سالن موج نو به روی صحنه خواهند رفت.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش‌ها می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند یا نیم ساعت پیش از شروع هر سانس  در سالن موج نو حضور داشته باشند.

سالن موج نو در خیابان شریعتی خیابان میرداماد خیابان رودبار شرقی شمالی پلاک ۵۷ قرار دارد.

کد N1642886

وبگردی