آفتاب
مدیرعامل باشگاه تاسیسات:

کنارگذاشتن ملی پوش فوتسال‌مان ارتباطی به پرونده قضایی ندارد

کنارگذاشتن ملی پوش فوتسال‌مان ارتباطی به پرونده قضایی ندارد

مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی می گوید کنارگذاشتن محمدرضا سنگ سفیدی ملی پوش فوتسال این باشگاه ارتباطی به پرونده قضایی این بازیکن ندارد و باشگاه به مسائل شخصی بازیکنان وارد نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا سنگ سفیدی چند ماهی است که درگیر یک پرونده قضایی شده و هنوز این پرونده به نتیجه نهایی نرسیده است ولی کنارگذاشتن یکباره این بازیکن از باشگاه تاسیسات در فاصله ۴ هفته مانده به پایان لیگ، این شائبه را ایجاد کرده است که سنگ سفیدی به خاطر این پرونده و با نظر فدراسیون فوتبال و مراجع بالاتر حق بازی کردن ندارد.

این در حالی است که وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات اعلام کرده بود سنگ سفیدی به خاطر افت فنی و دور بودن از شرایط ایده آل از این تیم کنار گذاشته شده است.

مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سئوال که آیا سنگ سفیدی به خاطر این پرونده از تیم تاسیسات کنار گذاشته شده است؟ گفت: این تصمیم باشگاه ارتباطی به پرونده بازیکن ندارد. این یک بحث شخصی است و ما به آن ورود نمی کنیم.

وی افزود: کنارگذاشتن سنگ سفیدی تصمیم کادر فنی بود. آنها به این نتیجه رسیده بودند که تصمیمشان به نفع خود بازیکن است. سنگ سفیدی بازیکن توانمندی است ولی در این مدت از نظر روحی اذیت شد و ما هم نگرانش هستیم. نباید بگذاریم آینده این بازیکن خراب شود. اگر او چند بازی دیگر هم با همین وضعیت بازی می کرد، قطعا آینده ای نداشت. بنده تابع تصمیم کادر فنی بودم. آنها اعلام کردند سنگ سفیدی را کنار بگذاریم تا از نظر روحی و فنی بهتر شود.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات در خصوص اینکه این پرونده قضایی بهرحال در شرایط این بازیکن تاثیر داشته است، گفت: بله این پرونده اثرگذار بود ولی این مشکل حل می شود. امیدواریم سنگ سفیدی که در این چند سال نقش زیادی در موفقیت تیم داشته و افتخاراتی را کسب کرده است، به زودی به شرایط ایده آل برسد.

کد N1642574

وبگردی