آفتاب

لیبرمن: پهپاد اسرائیل داعش را در صحرای سینا هدف قرار داد

لیبرمن: پهپاد اسرائیل داعش را در صحرای سینا هدف قرار داد

ایسنا نوشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیاتی که علیه داعش در شبه جزیره "سینا" انجام شد، تاکید کرد، ارتش‌ اسرائیل هیچ حرکتی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اشاره‌ای ضمنی به عملیاتی که اخیرا علیه گروه تروریستی داعش در شبه جزیره سینا انجام شده و دست داشتن نیروهایش در این عملیات گفت: نیروهای ویژه "لیختن‌اشتاین" این عملیات را انجام دادند و ما هیچ حرکتی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم.

لیبرمن افزود: داعش در شبه جزیره سینا تهدید جدیدی برای امنیت اسرائیل نیست و تنها ایجاد مزاحمت کرده و اوضاع را به هم می‌ریزد و نمی‌توان آن را با جنبش حماس و یا حزب الله مقایسه کرد.

داعش پیشتر اعلام کرد یک پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی پنج تن از اعضایش را که قصد شلیک موشکی به جنوب اراضی اشغالی را داشتند هدف قرار داده است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز دوشنبه از شلیک دو فروند موشک از صحرای سینا به فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه خبری عبری زبان "0404"، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو فروند موشک که صبح دوشنبه از سینا در خاک مصر شلیک شده بود، به مجتمع شهرک نشینان اشکول در شرق غزه اصابت کرده است.

ارتش صهیونیستی مدعی شد که این حمله موشکی تلفاتی در پی نداشته است.

310

کد N1642549

وبگردی