آفتاب

توافق 2 سرمربی والیبال لیگ برتر بر سر بود و نبود تجربه

توافق 2 سرمربی والیبال لیگ برتر بر سر بود و نبود تجربه

ارومیه- ایرنا- دیدار سوم از مرحله‌ پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان کشور، جام شهدای منا عصر یکشنبه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و تیم شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر 2 تیم کاله مازندران را پشت سر گذاشت تا سرمربی هر 2 تیم در مصاحبه های بعد از بازی از بود و نبود تجربه 2 تیم سخن بگویند.

به گزارش ایرنا در حالی که سرمربی تیم کاله آمل از واگذاری نتیجه این دیدار به علت تجربه کم بازیکنانش سخن به میان آورد، سرمربی تیم شهرداری ارومیه نیز گفت که شروع خوبی در ابتدای بازی نداشتیم ولی تجربه بازیکنان، بازی باخته را به نفع ارومیه برگرداند.
عباس برقی، سرمربی تیم شهرداری ارومیه ادامه داد: بازیکنان هر 2 تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی تیم ما از جوانی و کم تجربگی تیم مقابل استفاده کرد و توانست دوباره به بازی برگردد.
وی با قدردانی از حضور پرشور هواداران در سالن 6 هزار نفری غدیر بیان کرد: برای دیدار مقابل تیم پیکان تهران وقت کمی داریم ولی با کمک همین هواداران، بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.
بهروز عطایی، سرمربی تیم کاله آمل نیز گفت: بازی سخت و پرهیجانی را به نمایش گذاشتیم و مطمئن بودیم که این بازی را به ست پنجم خواهیم کشاند.
وی اضافه کرد: شهرداری ارومیه تیم قدرتمندی است و این تیم با برخورداری از تجربه کافی توانستند بازی را به نفع خود برگرداند.
وی با بیان اینکه بازی لذت‌بخشی را تقدیم هواداران کردیم، ادامه داد: از لحاظ فنی بازیکنان ما بازی خوبی را ارائه کردند و با این باخت از ارزش های این تیم کاسته نشد.
عطایی با اشاره به اینکه بازی در جمع هواداران پرذوق ارومیه برای هر تیمی سخت است، بیان کرد: ارومیه یکی از شهرهای تاثیرگذار در والیبال کشور است و کمتر شهری همچون تیم های ارومیه هواداران علاقه ‌مند و پرشور را به خود دیده است.
به گزارش ایرنا حامد رضایی، کاپیتان تیم شهرداری ارومیه نیز صبح امروز گفته بود که به مردم و هواداران تیم شهرداری ارومیه قول می دهیم تا یک برد شیرین را تقدیم آنان کنیم و جزو 4 تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی باشیم.
در این میان نقش هواداران چندین هزار نفری شهرداری ارومیه را نیز نمی توان نادیده گرفت؛ این هواداران به ویژه در ست چهارم که تیم شهرداری ارومیه با نتیجه یک بر سه از کاله آمل عقب افتاده بود توانستند در روحیه بخشی به بازیکنان نقش اساسی ایفا کنند.
8135/ 3072 ** گزارش از: شهین غریب بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
کد N1641138

وبگردی