آفتاب
مرحله نهایی از پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان کشور

جهنم غدیر برای شاگردان عطایی/ صعود تیم شهرداری ارومیه به مرحله نیمه نهایی

جهنم غدیر برای شاگردان عطایی/ صعود تیم شهرداری ارومیه به مرحله نیمه نهایی

ارومیه- ایرنا- در دیدار سوم و نهایی از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان کشور /جام شهدای منا/ شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران مغلوب شهرداری ارومیه شدند.

به گزارش ایرنا در این دیدار که در سالن 6 هزار نفری غدیر /دورنالاریواسی/ ارومیه برگزار شد، تیم شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر 2 تیم کاله مازندران را مغلوب کرد.
در ست اول این دیدار شاگردان عطایی بازی را به صورت طوفانی شروع کردند و این ست را با نتیجه 25 بر 22 از آن خود کردند؛ ست دوم در حالی آغاز شد که بازیکنان هر 2 تیم با اقتدار وارد زمین شدند ولی در نهایت این تیم کاله آمل بود که ست دوم را نیز با نتیجه 25 بر 23 به نفع خود به پایان رساند.
ست سوم با تشویق‌های پی ‌در پی هواداران، سالن غدیر را به جهنمی برای تیم کاله مازندران تبدیل کرد و در نهایت این تیم شهرداری ارومیه بود که با نتیجه 25 بر 19 این ست را پشت سر گذاشت.
ست چهارم نیز با نتیجه 25 بر 23 به نفع تیم شهردای ارومیه به پایان رسید و نتیجه نهایی این دیدار به ست پنجم کشیده شد.
در ست پنجم شاگردان برقی با بازی جذاب خودشان توانستند با نتیجه 15 بر 10 به پیروزی برسند و در نهایت این تیم شهرداری ارومیه بود که به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه در اولین دیدار از مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل کاله آمل به پیروزی رسید ولی در دومین دیدار خود که در خانه حریف ترتیب یافته بود، بازی را به تیم کاله واگذار کرد تا تکلیف تیم راه‌یافته به مرحله بعد در بازی سوم/ امروز/ مشخص شود.
هر 2 تیم امروز یکشنبه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه جدال تنگاتنگی را در مقابل هم به نمایش گذاشتند و این تیم شهرداری بود که توانست به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کند.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
کد N1641082

وبگردی