آفتاب

لهستان حریف روسیه در دیدار نهایی تور جهانی والیبال ساحلی شد

لهستان حریف روسیه در دیدار نهایی تور جهانی والیبال ساحلی شد

کیش – ایرنا – تیم لهستان با شکست حریف روسی خود به دیدار نهایی تور جهانی والیبال ساحلی کیش راه یافت تا حریف تیم دیگری از کشور روسیه شود.

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه نهایی دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی ظهر امروز (شنبه) در کیش برگزار شد.
در دومین دیدار این مرحله که از ساعت 12 شروع شد، تیم های روسیه ( اولگ استویانوفسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (پیوتر کانتور – بارتوش لوزیاک) به مصاف یکدیگر رفتند.
تیم لهستان در این مسابقه در دو ست متوالی با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 17 به پیروزی رسید تا به عنوان دومین تیم فینالیست معرفی شود.
در دیدار نخست این مرحله تیم های آلمان (لوزنز شومن – جولیوس تئول) و روسیه (نیکیتا لیامین – ویاچزلاف کرازیلنیکوف) به مصاف یکدیگر رفتند که روسیه دو بر صفر به پیروزی رسید.
مرحله نهایی تور جهانی والیبال ساحلی عصر امروز پیگیری می شود که براساس آن دیدار رده بندی از ساعت 15 بین دو آلمان (لوزنز شومن – جولیوس تئول) و روسیه (اولگ استویانوفسکی – آرتم یارزوتکین) برگزار خواهد شد.
دیدار نهایی نیز از ساعت 16 شروع می شود که تیم های روسیه (نیکیتا لیامین – ویاچزلاف کرازیلنیکوف) و لهستان(پیوتر کانتور – بارتوش لوزیاک) به مصاف یکدیگر می روند تا پرونده این رقابت ها با معرفی تیم های برتر بسته شود.
نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 با حضور 48 تیم از 21 کشور جهان برگزار شد و تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لوزیاک – پیوتر کانتور) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
ورزشی(2)**1379**9118** 1701
خبرنگار: هادی افتخاری، انتشار دهنده: حمید قدیمی
کد N1639571

وبگردی