آفتاب

برخی زبانشان دراز شده از آشتی ملی می‌گویند/ لعنت بر این سازمان ملل!

برخی زبانشان دراز شده از آشتی ملی می‌گویند/ لعنت بر این سازمان ملل!

عده‌ای که در فتنه حضور داشتند و هنوز هم می‌خواهند اعلام موجودیت کنند، باز هم زبانشان دراز شده و از آشتی ملی می‌گویند؛ وقتی جوانان و نوجوانان عزیزی که امام (ره) و دفاع‌مقدس و... را ندیده‌اند، عاشقانه در کنار مردم حاضر می‌شوند، چه کسی با چه کسی قهر است و می‌خواهد آشتی کند!؟


خطیب نماز جمعه تهران، با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود، گفت: مردم حل مسئله رکود، گرانی، بیکاری، تبعیض و اعتیاد را از مسئولان مطالبه دارند.
آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه امروز پایتخت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم با حضور اعجاب‌انگیز خود هم نشان دادند که منتظر قدوم مبارک حضرت امام زمان (عج) هستند و هم به دهان یاوه‌گویان مشت محکمی زدند و مواجهه عملی کردند.
وی تصریح کرد: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن از جهت حضور مردم یک افزایش چشمگیر کمی داشت و بخصوص در شهرستان‌هایی مانند شیراز، قم، یزد و مهاباد، این حضور نسبت به سال‌های گذشته بسیار زیادتر بود.

اهم اظهارات امام جمعه تهران را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛
*این افزایش حضور، پیام‌های بسیاری دارد، یکی از این پیام‌ها این است که همان دستی را که مردم را در انقلاب مقاومت بخشید که از توپ و تانک نترسیدند و در هشت سال دفاع مقدس نیز پیر و جوان در صحنه نبرد حضور یافتند، همان دست انقلاب را حفظ می‌کند.
*دشمن به عظمت حضور مردم اعتراف کرد، انقلاب مردم یک انقلاب فقاهتی و حسینی است که با رهبری صاحب ولایت رخ داده و اگر مردم چنین حضوری دارند، معنایش این است که ما خودمان انقلاب کردیم و سپر انقلاب و صاحب آن هستیم، اما معنایش این نیست که از مسئولان گلایه نداریم. مردم حل مسئله رکود، گرانی، بیکاری، تبعیض و اعتیاد را از مسئولان مطالبه دارند.
*{با اشاره به مطرح شدن موضوع «آشتی ملی» از سوی برخی گروه‌های سیاسی}: عده‌ای که در فتنه حضور داشتند و هنوز هم می‌خواهند اعلام موجودیت کنند، باز هم زبانشان دراز شده و از آشتی ملی می‌گویند؛ وقتی جوانان و نوجوانان عزیزی که امام (ره) و دفاع‌مقدس و سال‌های ۵۶ و ۵۷ را ندیده‌اند، در سرمای هوا و در یک حضور حماسی عاشقانه در کنار مردم حاضر می‌شوند، چه کسی با چه کسی قهر است و می‌خواهد آشتی کند!؟
*باید در مقابل فضای مجازی به عنوان یک سیل بنیان‌کن چاره‌ای اندیشیده شود.
*اگر دنیا با ما نمی‌جنگند، توان این را در خودش نمی‌بیند، البته اگر دشمن به ما حمله کند، ملت ما یک ملت جنگی است و تا آخر ایستاده است.
اگر آمریکا و دنیای استکبار به ما حمله نمی‌کنند، نتیجه اقتدار و روحیه جهاد ماست؛ آنها از این روحیه ایثارگرانه و شهادت‌طلبانه و قدرت نظامی ما که رتبه هفتم دنیا را دارد، می‌ترسند، لذا می‌خواهند افکار ما را به برجامی که هیچ خاصیتی نداشت، معطوف کنند و ما را از جنگ اقتصادی و فرهنگی غافل کنند.
*بر مسئولان واجب است که خواسته‌های مردمی که در ۲۲ بهمن به صحنه آمدند و به شما دلگرمی دارند، حساسیت نشان دهند؛ مردم به جیبشان و به جوان‌های بیکار در خانه نگاه می‌کنند و خجالت می‌کشند، اما آمارهای مسئولان باید در زندگی مردم احساس شود.
* ما امروز درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی با دشمن هستیم و آنان تلاش می‌کنند حواس مسئولین را از اقتصادی مقاومتی مورد نظر رهبری منحرف کند.
*{با اشاره به سخنان مسئول امور اروپا درباره برجام که گفته‌ بود اگر برجام نبود وقوع جنگ ضروری بود}: این یک فریب و دروغ است و اگر دنیا با ما نمی‌جنگد بخاطر اقتدار ماست و اگر استکبار به ما حمله نمی‌کند معلول اقتدار روحی و دینی ما است. برجام خاصیتی نداشت. امروز قدرت نظامی ما بسیار بالاست و جزو ۷ کشور برتر دنیا هستیم.
*{با اشاره به تداوم جنایات رژیم آل‌خلیفه علیه مردم بحرین}: مردم بحرین محکم‌تر و آتشین‌تر از سال‌های قبل به صحنه آمده‌اند و جان به کف گرفته‌اند؛ به حکومت آل‌خلیفه می‌گویم که راه شاه ایران را نروید و به مردم خود احترام بگذارید. مردم بحرین یک حق رأی و استقلال می‌خواهند و استبداد را نمی‌پذیرند؛ اینها پیروزند و شما هم که ظلم می‌کنید، حتماً در برابر خداوند و بشریت مغضوب هستید.
*{با اشاره به افزایش جنایات عربستان سعودی در یمن}: ۸۰ درصد مراکز بهداشتی درمانی یمن را نابود کرده‌اند و اخیراً نیز مجلس عزای بانوان را بمباران کردند. لعنت بر این سازمان ملل؛ چه رسوایی بالاتر از این که از عربستان رشوه می‌گیرند و نام آن را از فهرست رژیم‌های کودک‌کش خارج می‌کنند.
کد N1638679

وبگردی