آفتاب

سرمربی تیم ملی لهستان: تورنمنت فوتبال ساحلی بوشهر فراتر از حد انتظار بود

سرمربی تیم ملی لهستان: تورنمنت فوتبال ساحلی بوشهر فراتر از حد انتظار بود

بوشهر- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی لهستان گفت: تیم های حاضر در تورنمنت بین الملی فوتبال ساحلی پرشین کاپ در بوشهر فراتر از حد انتظار و رنکینگ جهانی خود در بازیها ظاهر شدند.

مارتین استینسواسکی روز جمعه در ارتباط با بازی های چهارجانبه فوتبال ساحلی بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور فراتر از انتظار تیم های شرکت کننده، سطح کیفی بازیها را به میزان بسیار بالایی افزایش داده بود.
وی بیان کرد: در تورنمنت قبلی در دوبی امارات شرکت داشتیم و خوشحالیم که باز فرصتی شد در آسیا و ایران چنین تورنمنت خوبی را تجربه کنیم.
استینسواسکی در ارتباط با نحوه میزبانی بوشهر بیان کرد: در این تورنمنت همه امکانات لازم فراهم بود و نکته ای منفی را برای گفتن نمی بینیم.
وی گفت: امیدواریم در این بازیها از لهستان خاطره خوبی برای هواداران باقی مانده باشد و در دوره های آتی نیز بتوانیم در این مسابقات حضور پیدا کنیم.
استینسواسکی یادآور شد: در جریان بازی امروز نیز سعی کردیم با هدیه یک سری اقلام به هواداران با آنان رابطه خوبی برقرار کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی لهستان گفت: با این حال امیدواریم هواداران ایرانی از نحوه بازی این تیم در مسابقات لذت کافی را برده باشند.
وی گفت: در این بازیها همه بازیکنان از ترکیب اصلی تیم لهستان بودند و با توجه به کم تجربه بودن برخی از بازیکنان این تورنمنت فرصت خوبی برای کسب تجربه آنها بود.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
کد N1638580

وبگردی