آفتاب

شروع فروش آنلاين قطعات و لوازم یدکی

شروع فروش آنلاين قطعات و لوازم یدکی

فروشگاه اینترنتی قطعات و لوازم یدکی خودرو (سایپا یدک آنلاین) افتتاح شد. سهولت خرید اینترنتی، تکریم و رضایت مشتریان، ارسال سریع قطعات، ...

روابط عمومی سایپا یدک:فروشگاه اینترنتی قطعات و لوازم یدکی خودرو (سایپا یدک آنلاین) افتتاح شد. سهولت خرید اینترنتی، تکریم و رضایت مشتریان، ارسال سریع قطعات، اصالت قطعات، ضمانت گارانتی معتبر از جمله مهم‌ترین اهداف این فروشگاه آنلاين است.

 

شركت بازرگاني سايپا يدك مسووليت ارائه قطعات اصلی و خدمات پس از فروش محصولات سايپا را به مصرف‌کنندگان عهده‌دار است تا از اين طريق بتواند علاوه بر جلب رضايت مشتريان ارزش افزوده بيشتري را براي محصولات سايپا ايجاد کند. فروشگاه اينترنتي «سايپا يدك آنلاين» نيز در این راستا نسبت به فروش خدمات ویژه و قطعات به مصرف كنندگان نهايي و مشتريان گروه خودروسازي سايپا طراحي و ايجاد شده و در تلاش است امكاناتي را فراهم کرده تا قطعات اصلي با قيمت مناسب در اختيار همه هموطنان در سراسر كشور قرار گيرد.

شرکت سایپا یدک فروشگاه آنلاین بسیار امنی را برای مشتریان ساخته تا مصرف‌کنندگان به راحتی لوازم و قطعات مناسب خودروی خود را پیدا کنند، سفارش دهند و در هر جای ایران که مایل بودند تحویل بگیرند. مشتريان مي‌توانند برای برخورداري از خدمات اين فروشگاه و خريد آنلاين قطعات يدكي، به آدرس www.saipayadakonline.comمراجعه کنند.

کد N1637568

وبگردی