آفتاب

ذوالنور: گزینه اصولگرایان به موقع رونمایی می‌شود/ این گزینه موفقیت بالایی درانتخابات خواهد داشت

ذوالنور: گزینه اصولگرایان به موقع رونمایی می‌شود/ این گزینه موفقیت بالایی درانتخابات خواهد داشت

عصرایران نوشت: نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال اینکه اصولگرایان به وحدت برسند را ٩٠درصد می‌دانم، گزینه اصولگرایان به موقع رونمایی می‌شود و اصولگرایان با وجود این گزینه موفقیت بالایی درانتخابات خواهند داشت.

مجتبي ذوالنور در مورد اينكه چرا اصولگرايان هنوز استراتژي مشخصي را براي انتخابات مشخص نكرده اند گفت: این سردرگمي نيست و تاخير در تصميم است كه هر چه سريعتر به تصميم نهایی مي‌رسند .

نماینده مردم قم با بيان اينكه هم جبهه انقلاب و هم جبهه مقابل هنوز به نتيجه قطعي نرسيده‌اند ادامه داد: من عيبي در اينكه جبهه‌هاي مختلف در جريان اصولگرايي بوجود بيايند نمي‌بينم و مهم اين است كه آخر سر به يك گزينه برسند و اگر آنها در انتخابات به يك گزينه نرسند آنوقت می‌شود گفت این یک عيب است.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی بيان كرد: اگر اين مقدمه اي باشد كه گزينه هاي مختلف را رو كنند و گزينه ها را مقايسه كنند و گزينه اصلاح را انتخاب كنند اتفاقا ايجاد اين جبهه خيلي هم خوب است.

وي با بيان اينكه احتمال اينكه اصولگرايان به وحدت برسند را ٩٠درصد مي دانم گفت: گزينه اصولگرايان به موقع رونمايي مي شود و اصولگرايان با وجود اين گزينه موفقيت بالايی درانتخابات خواهند داشت.

29212

کد N1636895

وبگردی