آفتاب

نکات مبهم و شائبه های انتخاباتی در کمک شهردار به اشخاص حقوقی و حقیقی در بودجه شورای‌شهر تهران

نکات مبهم  و شائبه های انتخاباتی در کمک شهردار به اشخاص حقوقی و حقیقی در بودجه شورای‌شهر تهران

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای‌شهر تهران از تبصره پنجم بودجه شورای‌شهر انتقاد کرد و گفت: در این مواد شائبه انتخاباتی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نوبت دوم جلسه امروز شورای‌شهر تهران که به بررسی تبصره‌های بودجه پرداخته شد. محمد سالاری از تبصره پنجم بودجه که به حمایت از موسسات‌عمومی و عام‌المنفعه غیردولتی تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون ریال و حمایت از اشخاص حقیقی تا سقف یکصد و پنجاه میلیون ریال و حمایت از موسسات‌خصوصی تا سقف 500 میلیون ریال می‌پردازد انتقاد کرد و گفت: در این مواد شائبه انتخاباتی وجود دارد.

حبیب کاشانی در پاسخ به این انتقاد اظهار کرد: این مواد دست شهردار نیست. 3 سال است در شورای‌شهر حضور دارم و این مواد دست مناطق و معاونان است، حالا شما می‌گویید این رانت است؟ اگر چنین است باید تاثیرات آن را در انتخابات می‌دیدیم. ما چند سال است چنین اقدامی انجام می‌دهیم چرا سال‌های قبل نداشت، امسال دارد؟

در ادامه علیرضا دبیر در این‌باره توضیح داد: سقف کمک به موسسات عمومی و عام‌المنفعه دولتی و اشخاص حقیقی 10 میلیارد تومان است به این معنا که برای اشخاص  15 میلیون و برای موسسات 150 میلیون تومان در نظر گرفته‌ایم.

کد N1636264

وبگردی