آفتاب
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی همدان:

تیوپ سواری یک جوان ۲۴ ساله در همدان منجر به شکستگی گردن وی شد

تیوپ سواری یک جوان ۲۴ ساله در همدان منجر به شکستگی گردن وی شد

همدان - مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: تیوپ سواری یک جوان ۲۴ ساله در همدان منجر به شکستگی گردن وی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سفیدپوش شدن ارتفاعات الوند نوجوانان و جوانان همدانی به دامنه کوه‌ها و تپه‌ماهورها رفته و باوجود هشدارها مبنی بر خطرات تیوب‌سواری، لذت آن را به قیمت جانشان می‌خرند.

اولیا سمیع با بیان اینکه متأسفانه هرساله تیوب سواری بروی برف حوادث دل‌خراشی را ایجاد می‌کند، گفت: ۲۲ بهمن ماه سالجاری جوان ۲۴ ساله همدانی بر اثر تیوپ سواری در بلوار جوان همدان دچار مصدومیت شدید شد که متاسفانه این حادثه منجر به شکستگی از ناحیه گردن این جوان شد.

سمیع افزود: متأسفانه خانواده‌ها تیوب سواری روی برف را به‌عنوان یک تفریح می‌دانند درحالی‌که این تفریح خطرناک بوده و حوادث زیادی به دنبال دارد.

وی از خانواده ها به ویژه جوانان خواست از انجام تفریحات خطرناک از جمله تیوپ سواری در این فصل سال به شدت پرهیز کنند چرا که عواقب خطرناکی از جمله  قطع نخاع و شکستگی محتمل است.

 مدیر بیمارستان بعثت همدان نیز گفت: طی روزهای اخیر ۵ نفر بر اثر سُرخوردگی در معابر یا تیوپ سواری دچار شکستگی دست و پا شده و در این بیمارستان در حال درمان هستند.

کد N1636073

وبگردی