آفتاب

پیش‌بینی 850 میلیارد تومان بودجه برای ایمنی و مدیریت بحران

پیش‌بینی 850 میلیارد تومان بودجه برای ایمنی و مدیریت بحران

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران از پیش بینی 850 میلیارد تومان بودجه برای بحث ایمنی و مدیریت بحران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دنیامالی در جلسه امروز شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه بودجه امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است، گفت: در برنامه پنج ساله در تمام حوزه‌های ماموریتی ما، عدد بودجه کاهش یافته است و تنها ماموریتی که کاهش بودجه نداشته‌ایم و در سنوات گذشته نیز به صورت ویژه به آن پرداخته‌ایم مقوله ایمنی و مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: برای این ماموریت 850 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته‌ایم همچنین برخی از شهرداران مناطق گفته‌اند که در خصوص سوله بحران با مشکل مواجه هستند که باید گفت بودجه سوله‌های بحران جدا از بودجه مدیریت بحران است.

دنیامالی پیشنهاد داد: شورای شهر برنامه‌ریزی کند تا در فصل بهار مانوری در خصوص مدیریت بحران در مراکز عمومی بازار و مدارس انجام شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر همچنین با اشاره به اینکه برخی از اعضای شورای شهر موارد مطروحه در کمیسیون‌ها را در توئیت شخصی خود مطرح می‌کنند، تصریح کرد: بعضی از مواردی که در کمیسیون‌ها به عنوان مطالبه مطرح می‌شود در صحن شورا بر اساس مسائل کارشناسی نتایج دیگری می‌دهد لذا اعضا باید به این موضوع توجه کنند که مسائلی که هنوز به تصویب شورا نرسیده است نباید در توئیت آورده شود..

چمران در ادامه سخنان دنیامالی ضمن تایید این مطلب گفت: به عنوان مثال در توئیتی اعلام شده است، درباره تاکسی‌ها و سیستم‌های جدید در شورا تصمیم‌گیری شده، این در حالی است که این مسائل در صحن شورا باید تصمیم‌گیری و اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد: هنوز در شورا در خصوص اسنپ‌ تصمیمی گرفته نشده است.

 

کد N1635686

وبگردی