آفتاب

عضو شورای مرکزی اعتمادملی: هنوز هم روشن نشده چرا کروبی در سال88، کرباسچی را رئیس ستاد انتخاباتش کرد

عضو شورای مرکزی اعتمادملی: هنوز هم روشن نشده چرا کروبی در سال88، کرباسچی را رئیس ستاد انتخاباتش کرد

محمدجواد حق شناس عضوشورای مرکزی حزب اعتمادملی به روزنامه اعتماد گفت:وقتی در سال ٨٨ آقای کروبی تصمیم گرفت وارد انتخابات شود دوستان اعتماد ملی معتقد بودند برخلاف انتخابات ٨٤ این انتخابات قطبی است.

[span id='lblNewsBody']

 وی می گوید: معتقد بودند پس در اين انتخابات جريان اصلاح‌طلب همزمان دو نامزد بدهد يا بايد خاتمي و موسوي را متقاعد مي‌كرديم كه پشت سر كروبي بايستند يا اگر نتوانستيم متقاعد كنيم حضور دو يا سه نامزد در سال ٨٨ كاملا منجر به نتيجه‌اي مي‌شد كه ممكن بود آسيب جدي وارد كند.

يكي از بحث‌هايي هم كه در حزب وجود داشت در مورد اين بود كه آقاي كروبي تصميم گرفته بود ستادش را به آقاي كرباسچي واگذار كند در حالي كه دوستان حزب معتقد بودند وقتي حزب در اين ٤ سال شكل گرفته و توانسته در تمام كشور و كم‌تر از يك سال دفاتر استاني راه‌اندازي و كنگره برگزار كند، روزنامه داشته باشد طبيعتا نگاه حزب اين بود كه وقتي توانستيم در سال ٨٤ اداره كنيم كه حزبي نبود در ٨٨ قطعا مي‌شود پس چرا بايد مسووليت ستاد به آقاي كرباسچي واگذار مي‌شد. از طرفي كارگزاران هم به سمت آقاي موسوي رفت و اين سوال هم پيش آمد كه چگونه است كه دبيركل يك حزب در ستاد كروبي كار مي‌كند اما اعضاي شوراي مركزي آن تصميم سياسي شان به سمت موسوي است اين از عجايب و سوالات ما است كه هنوز روشن نشده.

30229

 

کد N1635481

وبگردی