آفتاب
مدیر فروش ساپیا به ایلنا خبر داد:

ساینا اتوماتیک در آخرین مراحل تایید/ثبت نام مجدد "ساندرو استپ‌وی" تا قبل از عید

ساینا اتوماتیک در آخرین مراحل تایید/ثبت نام مجدد "ساندرو استپ‌وی" تا قبل از عید

مدیر فروش سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا خود را متعهد به تحویل به موقع خودرو می‌داند.

مدیر فروش شرکت سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص ثبت نام خودروی ساندرو استپ‌وی اظهار داشت:  از ساعت 11 صبح روز گذشته فروش اینترنتی این خودرو آغاز شد و در همان یک ساعت اول تمام خودروهای ارائه شده، فروش رفت.

تقی‌زاده ادامه داد: استقبال از این خودرو ما را شگفت زده کرد به طوری که مطابق گزارش دریافت شده در همان ساعت حدود 360 هزار کاربر فعال برای خرید در صف بودند.

وی ادامه داد: این در حالی است که در این دوره ما محدودیت‌هایی برای ثبت نام قائل شده بودیم. از جمله این که هر کارت ملی فقط یک بار می‌تواند ثبت نام کنند و نمایندگی‌ها نیز سهیمه‌بندی شده بودند زیرا در ثبت‌نام‌های قبلی برخی نمایندگان به علت کندی سرعت اینترنت نتوانسته‌ بودند ثبت نام کنند.

تقی‌زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز 355 هزار نفر موفق به خرید نشدند به شرکت رنو اعلام کردیم که خواهان افزایش ظرفیت تولید این خودرو هستیم و امیدواریم با این درخواست موافقت شود.  احتمالا تا قبل از سال جدید یک ثبت نام دیگر صورت بگیرد تا بتوانیم برای تیر و مردادماه تحویل خودرو داشته باشیم.

تقی‌زاده در مورد علت استقبال از این خودرو گفت:‌ گروه خودروسازی سایپا خود را متعهد به تحویل به موقع خودرو می‌داند و در تحویل خوروهای قبلی حتی یک روز تاخیر نداشتیم. مسئله دیگر قیمت این خودرو است که نسبت به دیگر خودروهای کلاس خود ارزان‌تر است.

وی در مورد خوروی ساینا اتوماتیک گفت:‌ خوشبختانه این خودرو نیز با استقبال خوبی مواجه شده و پیشنهادهای زیادی برای پیش فروش آن در سال جاری داشتیم اما ما منتظر هستیم تا تاییدیه نهایی آن به ما برسد و خط تولید آن به صورت کامل فعال شود. پس از اطمینان کردن از آن، اقدام به پیش فروش این خودرو خواهیم کرد.

کد N1634659

وبگردی