آفتاب

بارش برف در خوش ییلاق آزادشهر؛ رانندگان رنجیر چرخ داشته باشند

بارش برف در خوش ییلاق آزادشهر؛ رانندگان رنجیر چرخ داشته باشند

گنبدکاووس - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آزادشهر در شرق استان گلستان، از آغاز بارش برف در گردنه خوش ییلاق جاده آزادشهر - شاهرود خبر داد و از رانندگان خواست، زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سید حبیب الله حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بارش برف ازحدود یک ساعت و نیم پیش در محدوده گردنه خوش ییلاق آغاز شده و تیم های راهداری آماده برفروبی و نمک پاشی جاده هستند.
وی گفت: باتوجه به بارش برف که فعلا با شدت کم درحال بارش است و احتمال شدت یافتن آن نیز وجود دارد، رانندگان عبوری حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رامیان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از آمادگی تیم های راهداری برای برفروبی و نمک پاشی محور های کوهستانی این شهرستان بالاخص جاده اولنگ به شاهرود خبر داد و گفت: هنوز بارش ها در این منطقه آغاز نشده است.
حسن حقیقت افزود: جاده رامیان - اولنگ به شاهرود به دلیل انجام تعمیرات و نبود ایمنی کافی فقط بر روی خودروهای سنگین معادن زغال سنگ و اهالی روستاهای کوهستانی این شهرستان باز است و دیگر خودروهای عمومی برای رفتن به شاهرود و استان سمنان باید از محور خوش ییلاق استفاده نمایند.
محور آزادشهر - شاهرود که گردنه خوش ییلاق در این مسیر قرار دارد از محورهای بین المللی و مواصلاتی اصلی دو استان گلستان و سمنان است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
کد N1634507

وبگردی