آفتاب

سال آینده بازنشسته می‌شوم/کره‌ای‌ها برای حضور در ایران سرعقل بیایند

سال آینده بازنشسته می‌شوم/کره‌ای‌ها برای حضور در ایران سرعقل بیایند

وزیر صنعت از بازنشستگی خود و دادن جایش به جوان‌ترها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمدرضا نعمت‌زاده در همایش صنعت‌خودرو گفت: زمانی در کشور کمپین نخریدن خودرو را راه انداختند و من آن‌قدر پیگیری کردم و توانستم خائنان را پیدا کنم و آنها را تحویل مراجع قانونی بدهم. همان زمان چند مرتبه به مجلس رفت و از من درباره تولید خودروهای بی‌کیفیت سوال شد.

وی متذکر شد: در جلسه من اعلام کردم این خودروها ماه‌های گذشته و قبل از ایجاد این کمپین هم تولید شده بود پس چرا الان این کمپین تشکیل شده است.

وزیر صنعت ادامه داد: متولیان کمپین متوجه شده بودند که خودرو عامل توسعه اقتصاد کشور است و فکر می کردند قبل از انتخابات می توانند با شلوغ کاری اهداف خود را اجرایی کنند.

نعمت زاده تصریح کرد: در آن زمان به من انتقاد می کردند چرا رانتی عمل می کنم و اما به دور از همه این حاشیه ها به وظیفه خودم عمل کردم.

وی با اشاره به حقوق مشتریان در صنعت خودرو گفت: مردم هرچیزی را که می فهمند قضاوت می کند نه آن چیزی شما فکر می کنید باید کاری کنید که سال آینده شما را تشویق کنند ما که قرار است بازنشسته شویم و جای خود را به دوستان زمانه دهیم ولی باید خودروسازان توجه جدی به امور صنعت خودرو داشته باشند تا بتوانیم به رشد و توسعه در این بخش دست پیدا کنیم.

نعمت زاده در این همایش خطاب به شرکت کنندگان کره ای که به همراه سفیر خود در سالن نشسته بودند گفت: باید تعهد سرمایه گذاری در ایران را ملاک فعالیت خود قرار دهیم من سریعا اعلام می کنم اگر کره ای ها بازار ایران را می خواهند باید سر عقل آمده  در این بازار اقدام به سرمایه گذاری کنند.

وی ادامه داد: البته اخیرا همکاری با کرمان موتور آغاز کرده اند اما این برای من راضی کننده نیست چرا که آنها مثل فرانسوی ها تمایل به ساخت مشترک خودرو در سرمایه گذار در ایران را ندارند این همیشه برای من سوال بوده است

کد N1634063

وبگردی