آفتاب
خبر

امضای قرارداد ساخت ماشین ریخته‌گری پیوسته بین گروه سارایه و سایدنور

امضای قرارداد ساخت ماشین ریخته‌گری پیوسته بین گروه سارایه و سایدنور

شرکت سایدنور(Sidenor)به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان فولاد‌های خاص در اروپا، با انعقاد قرار دادی با گروه اسپانیایی سارایه، ساخت ...

گروه بنگاه ها:شرکت سایدنور(Sidenor)به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان فولاد‌های خاص در اروپا، با انعقاد قرار دادی با گروه اسپانیایی سارایه، ساخت یکی از مهم ترین قسمت‌های فنی اولین پکیج سرمایه‌گذاری خود را (‌شامل ماشین ریخته‌گری کارگاهی جدید واقع در باسوری اسپانیا) به این شرکت محول کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه سارایه،این سرمایه‌گذاری اجازه تولید فولاد با کیفیت بالا را با تولید بیلت مقاطع 240 در 240 میلی‌متر به این شرکت داده و با انجام این سرمایه‌گذاری،سارایه جایگاه خود را در کنار سایر رقبای آلمانی تثبیت می‌کند. شرکت سارائه که دفتر مرکزی آن در اسپانیا واقع شده با حضور در بخش بین‌المللی، وظیفه طراحی و تولید ماشین ریخته‌گری ذکر شده را با بالاترین تکنولوژی‌های حاضر بر عهده دارد. شرکت سارایه 7 سال پیش سرمایه‌گذاری خود را در این تکنولوژی و نوآوری شروع کرده و در حال حاضر یکی از رهبران صنعت فولاد به خصوص در قسمت ماشین‌های ریخته گری پیوسته برای تولید فولادهای خاص است. این شرکت همچنین بیشتر از 200 جایگاه شغل مهندسی را در این سال‌ها به وجود آورده و در حال حاضر زمینه فعالیت شرکت سارایه در 5 بخش تعریف می‌شود که این بخش‌ها شامل بخش فولاد، مهندسی، هوشمند‌سازی کارگاه ها، تصفیه آب و نفت و گاز است. سرمایه‌گذاری صورت گرفته ازسوی شرکت Sidenor با اتکا بر گروه سارایه برای طراحی ماشین ریخته‌گری با ویژگی‌های جدید که قابلیت استفاده در نسل چهارم انقلاب صنعتی را دارا است، دستاوردی بزرگ در بخش فولاد به حساب می‌آید.

کد N1633199

وبگردی