آفتاب

کارگران به مخالفت با طرح پزشک خانواده ادامه می‌دهند

کارگران به مخالفت با طرح پزشک خانواده ادامه می‌دهند

ایلنا: دبیر خانه کارگر استان فارس و عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طرح پزشک خانواده هنوز دارای مشکلات عدیده ای است و کارگران به مخالفت خود با این طرح ادامه می دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی راستگو دبیرخانه کارگر استان که در پنجمین کنگره خانه کارگر سخن می گفت، ضمن عرض تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت: این به برکت انقلاب است که ما به راحتی می توانیم نقد کنیم.

وی با بیان اینکه کنگره خانه کارگر هر چهار سال یکبار برگزار می شود، گفت: اعضای محترم خانه کارگر استان تلاش کنند تا دیگر اعضای جامعه کارگری به عضو این تشکیلات درآیند و بتوانند از خدمات این تشکیلات استفاده کنند.

این فعال کارگری در استان فارس افزود: برخی نمایندگان مجلس وقتی بر روی کرسی مجلس نشستند دیگر کارگران را فراموش می کنند در حالیکه جامعه کارگر ولایتمدار و پشتیبان نظام هستند و همیشه پرشور در انتخابات شرکت می کنند.

راستگو از فعالیت نمایندگان فارس و بخصوص رضایی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر در مخالفت با طرح ادغام درمان سازمان تامین اجتماعی تقدیر کرد و گفت: اگر چیزی به کارگران نمی دهید حداقل چیزی از جیب آنان برندارید. این نگرانی کارگران تا حدودی برطرف شده اما برخی ها هنوز از این طرح حمایت می کنند.

وی خواستار حضور پرشور کارگران در  ۱۱ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی کارگر شد.

دبیرخانه کارگر استان فارس با بیان مشکلات طرح پزشک خانواده بیان کرد: چرا این طرح را در استانهای کوچکتر اجرا نکردید؟ حداقل در این طرح کارگران را از آن مستنثی کنید چرا که این طرح هنوز مشکلات زیادی دارد و مردم برای گرفتن یک برگ ارجاع دردسرهای زیادی را متحمل می شوند.

وی با تاکید کارگران به مخالفت با طرح پزشک خانواده در استان فارس، گفت: باید رضایت مردم در طرح پزشک خانواده جلب شود و مسئولان این طرح را به نظرسنجی بگذارند تا مشخص شود که چند درصد از مردم موافق این طرح هستند.

راستگو اضافه کرد: طرح همسان سازی؛ حقوق حداقلی بازنشستگان را مرتفع می بخشد.

در پایان پس از شمارش کتبی آراء؛ مجید راستگو، محمد ناتوری، زهرا ابدان ، مسلم اباذری، زهرا درویشی، رسول کنور تبریزی، کامران رستمی و اسحاق عمادی  به عنوان اعضای پنجمین کنگره خانه کارگر در استان فارس انتخاب شدند.

کد N1632958

وبگردی