آفتاب

هیات گردشگران جمهوری چک از کوه نمک بوشهر دیدن کردند

هیات گردشگران جمهوری چک از کوه نمک بوشهر دیدن کردند

بوشهر- ایرنا- هیات پنج نفره گردشگری از کشور جمهوری چک روز شنبه در ادامه سفر ایرانگردی خود، از کوه نمک استان بوشهر دیدن کردند.

یکی از این گردشگران در گفت و گو با ایرنا گفت: پس از بازدید از برخی مناطق کویری ایران و جاذبه های گردشگری استانهای فارس، کاشان و اصفهان، به بوشهر آمده ایم.
'نینا اورلوا' افزود: پیش از سفر به ایران از طریق جست و جوی اینترنتی کوه نمک استان بوشهر را به دلیل جاذبه های بسیار زیبا و بدیع برای بازدید انتخاب کردیم.
وی بیان کرد: این کوه از همه جاذبه هایی مورد انتظار گردشگری برخوردار است، اما نیاز به توجه بیشتر در زمینه امکانات برای جذب گردشگر دارد.
اورلوا گفت: مسیر دسترسی به کوه نمک، گذاشتن راهنمای گردشگری ویژه این اثر طبیعی، فراهم کردن آب آشامیدنی در محدوده کوه، می تواند یک سفر جذاب و به یادماندنی را برای گردشگران داخلی و خارجی کوه نمک بر جای بگذارد.
وی یادآور شد: بازدید از کوه نمک بوشهر را یکی از زیباترین تجربه های گردشگری خود می دانم و در بازگشت کشورم از زیبایی وشگفتی های آن برای هم وطنان خود بازگو خواهیم کرد.
اورلوا گفت: بوشهر با داشتن آثار باستانی و طبیعی فراوان از جمله ساحل نیلگون خلیج فارس برای هر گردشگری دارای جذابیت و زیبایی است ولی باید با معرفی آن زمینه جذب گردشگر بیشتری به آن فراهم شود.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
کد N1632718

وبگردی