آفتاب

24 ساعته کتاب سفارشی خود را تحویل بگیرید

24 ساعته کتاب سفارشی خود را تحویل بگیرید

وب‌سایت «کتابم کو» با شعار «هر کتابی شایسته‌ خواندن نیست؛ ما بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم» طراحی و برنامه‌ریزی شده تا بهترین کتاب‌ها و بازی‌های فکری با اطلاعات کامل درباره محصول در اختیار مخاطب قرار ‌گیرد.

کتابم کو، فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ویژه کودک و نوجوان

ویژگی بارز این سایت نسبت به سایت‌های دیگر این‌ است که تمام محصولات موجود، بر اساس گروه سنی، پایه‌ تحصیلی، ژانر داستان، سلیقه و علاقه‌ مخاطب و زیر نظر متخصصان ادبی و روان‌شناسی دسته‌بندی شده‌است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تیزلند، این وب‌سایت برای مخاطبین کودک و نوجوان، و هم بزرگسال (والدین) طراحی و برنامه‌ریزی شده تا بهترین کتاب‌ها و بازی‌های فکری منتشر شده را با اطلاعات کاملی درباره محصول در اختیار مخاطب قرار ‌دهد.


امتیازی که این وب‌سایت را نسبت به دیگر سایت‌های کودک و نوجوان برجسته و متمایز می‌کند آن‌ است که تمام محصولات موجود، بر اساس گروه سنی، پایه‌ تحصیلی، ژانر داستان، سلیقه و علاقه‌ مخاطب و زیر نظر متخصصان ادبی و روان‌شناسی دسته‌بندی شده‌اند و با اطلاعاتی که درباره نویسنده یا مترجم اثر، نقد‌ها و یادداشت‌های منتشر شده در رسانه‌های داخلی و خارجی، فیلم‌ها و فایل‌های صوتی و ... ارائه می‌دهد و به مخاطب خود کمک می‌کند تا دقیق‌ترین و بهترین انتخاب را داشته باشد.


بر اساس این گزارش، «کتابم کو» اولین وب‌سایتی است که علاقه‌ مخاطب خود در ژانر‌های مختلف علمی، تخیلی، افسانه‌ای، جنگی و ... را زیر نظر گرفته و بر اساس آن پیشنهادهای دیگری برای خواندن به مخاطب خود ارائه می‌دهد.


بر همین اساس، دیگر اهداف این وب‌سایت را می‌توان به ارائه‌ کتاب‌های منتشر شده در زمینه‌ روان‌شناسی و تربیت کودک و نوجوان، به مخاطبین بزرگسال خود (والدین) کمک کند تا آگاهی و دانش بیشتری درباره‌ این گروه سنی پیدا کنند و متناسب با نیاز کودک یا نوجوان خود محصولات فرهنگی را بخرند.

گروه مدیریتی این وب‌سایت درصدد است تا در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی مخاطبان خود باشد و سفارش‌های ثبت شده را در کمتر از بیست و چهار ساعت (تهران) یا نهایت چهل و هشت ساعت (شهرستان‌ها) به دست مشتری‌ها برساند.
کد N1632557

وبگردی