آفتاب
حماسه وحدت ملی

نماینده مجلس: آمریکا و هم پیمانانش در برابر ایران زانو زده اند

نماینده مجلس: آمریکا و هم پیمانانش در برابر ایران زانو زده اند

زنجان – ایرنا - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل حقیقت مبانی انقلاب اسلامی ایران، پنجه آمریکا را به عقب برگرداندیم و هم اکنون این کشور و هم پیمانانش در برابر ایران زانو زده اند.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی در پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میان مردم ولایتمدار شهر زنجان ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب زهرایی است و باید خدمات انجام شده در چهار دهه سپری شده بررسی شود که به چه پیروزی هایی رسیده ایم و چه دستاوردهایی را بدست آورده ایم.
وی به مفاهیم، ارزش ها و قرآنی بودن انقلاب اسلامی و وابستگی این انقلاب به سیره اهل بیت(ع) اشاره کرد و یادآورشد: انقلاب کردیم تا در دنیا اسلام به تفسیر اهل بیت را معرفی و آنان را به عنوان پرچمداران بشریت اعلام کنیم و به همین دلیل است که هر کسی بخاطر انقلاب جان خود را از دست داد شهید نامیده شد و جز این هدف، نمی تواند شهید و شهادت را به ارمغان آورد.
حاجی بابایی گفت: رمز شهادت صدها هزار شهید و جانباز سرافراز و میلیون ها ایثارگر، رزمنده و مدافع انقلاب اسلامی به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی شناساندن اسلام عاشواریی، کربلایی، اهل بیتی و اسلام ناب محمدی در سرتاسر جهان بود.
وی یادآورشد: با پیروزی انقلاب اسلامی و مطرح شدن انقلاب اسلامی ناب که برمبنای تفکر و اندیشه بود، اندیشه ما باعث شد جنگ قدرت های شرق و غرب پایان یابد و آمریکا و شوروی سابق در تفکر و هدف اصلی خود منسجم شوند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اینکه مبانی' قرآن و اهل بیت' انقلاب اسلامی ایران صد درصد حقیقت دارد، پنجه آمریکا را به عقب برگرداندیم و در تمام زمینه ها و در همه نقاط دنیا پنجه در پنجه آمریکا این کشور را مجبور به عقب نشینی کردیم.
حاجی بابایی افزود: آمریکا و همه قدرت های همسو با آن طی هشت سال جنگ تحمیلی در صدد تسخیر ایران بود که به زانو درآمد و ما در دنیا فرهنگ اسلامی انقلابی و اهل بیتی خود را مطرح کردیم و امروزه تفکر اهل بیتی ایرانیان در کشورهایی مثل سوریه و لبنان تعیین کننده است.
وی تاکید کرد: آمریکا و تفکر آن در برابر تفکر جمهوری اسلامی ایران زانو زده و در تمام نقاط دنیا در برابر تفکر قرآنی ناب وادار به عقب نشینی کرده و این مساله آنان را سخت عصبانی کرده است.
حاجی بابایی با بیان اینکه انتخاب ترامپ نتیجه شکست سنگین ایدئولوژیک در آمریکا و به هم ریختن وضعیت داخلی آمریکا بر اساس فعال بودن تفکر و اندیشه قرآنی ایران و اردوگاه اسلامی و بین المللی است.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: این اردوگاه اسلامی نه تنها آمریکا بلکه تفکر و اندیشه اسلام آمریکایی را هم به هم ریخته است.
حاجی بابایی ادامه داد: تفسیر و دورنمایی از قرآن و عمقی از آن را در دنیا معرفی کردیم که حتی منادیان دروغین قرآنی که سال ها خود را به عنوان خامان حرمین مطرح می کردند، احساس شکست می کنند.
وی با بیان اینکه اگر آمریکا ایرانی را برای ورود به این کشور ممنوع می کند به دلیل وحشت از تفکر و اندیشه واقعی اسلام است، افزود: رئیس جمهوری آمریکا هفت کشوری که هم ردیف با ایران فکر می کنند را از ورود به این کشور منع کرده است.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطار انقلاب به فرماندهی ولی امر مسلمین در تمام دنیا، شهرها و خانه ها قدرتمندانه پیشروی می کند و جمهوری اسلامی ایران در دنیا از موضع اقتدار حرف نخست را می زند.
حاجی بابایی اظهارکرد: به همه شهیدان، خانواده ها و فرزندان آنان می گوییم انقلاب، مکتب اهل بیت(ع) و عاشورا و حقیقت کربلا و صدای یا ابوالفضل و یا حسین(ع) در سرتاسر دنیا جهانی شده است.
وی اظهارکرد: ملت گرانقدر و آگاه ایران و پایتخت شور و شعور سیاسی بدانند که حرکتشان جهانی شده و هیچ کسی نمی تواند کوچکترین خدشه ای به ایران اسلامی وارد کند.
حاجی بابایی ادامه داد: در تمام اهداف انقلاب اسلامی در خارج از کشور و جهان موفق بودیم و با تمام قدرت به پیش رفته ایم چرا که پشتوانه این حرکت، قرآن، عاشورا و اهل بیت(ع) بودند و هیچ نقصی در آنان وجود ندارد و به همین دلیل نیز آمریکا نمی تواند از این موضع با ما برخورد کند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بررسی کنیم که در کشور برای رسیدن به اهدافی که امام راحل و ولی امر مسلمین در هدایت جامعه، خدمت رسانی، ایجاد عدالت، فراهم شدن زندگی مناسب و اقتصاد قدرتمند ترسیم کردند چه موفقیت هایی داشتیم.
حاجی بابایی افزود: قدم های بسیار بلند و تاریخی برداشته شده است هزاران هزار انسان خدمتگزار در این کشور شبانه روز خدمت می کنند و وضعیت کشور پس از انقلاب با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.
وی با تاکید بر اینکه درباره عمل به سیره امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و دغدغه های آنان نقص داریم، یادآورشد: جامعه برپایه عدالت استوار است و ملت ایران به انقلاب و اسلام خدمت رسانی کردند که در طول تاریخ بی سابقه بوده است.
حاجی بابایی با بیان اینکه ملت بعد از 28 سال از رحلت امام راحل ولی امر مسلمین را در همه برهه ها و سخت ترین شرایط حمایت کرده اند و می کنند، ادامه داد: این ملت گرانقدر درهیچ شرایطی عقب نشینی نمی کنند اما حق ملت ایران بیش از این است.
حاجی بابایی تاکید کرد: همه آنهایی که به دین اسلام، عاشورا، شهدا و امام راحل اعتقاد دارند، باید انقلابی عمل کنند چرا که در برخی از زمینه ها آسیب پذیر هستیم.
وی متذکر شد: بد عمل کردن در داخل عمومی است و مربوط به هیچ جناح و دولتی نیست و این عدالت اجتماعی است که ملت را یکپارچه کرده و اقتدار نظام را افزایش می دهد.
حاجی بابایی افزود: 2 میلیون و 200 هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد قرار دارند که به طور میانگین در ماه 80 هزار تومان دریافتی دارند.
حاجی بابایی افزود: تصمیمانی در این باره برای اجرای عدالت اجتماعی در جامعه اتخاذ شد که همه با پشتوانه رهبری و ولایی است که از سال آینده دریافتی این خانواده های تحت پوشش از 80 هزار به 200 هزار تومان افزایش می یابد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: سختی کشیدن یکی و دریافت صد میلیونی دیگری از سیره امام راحل و ولی امر مسلمین نیست.
حاجی بابایی تاکید کرد: این تفکر پایه جامعه را می لرزاند که در کشور یک بازنشسته ای بدون هر گونه تفاوتی با دیگری در دریافتی های خود اختلاف سه تا چهار میلیونی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس بود که برنامه ششم توسعه قدرتمندانه برنامه ریزی شد که نظام جمهوری اسلامی ایران با ملت شرافتمندی که در سخت ترین مرصادها ایستادگی و دفاع کردند باید احساس کند که عدالت وجود دارد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به سمت عدالت و آبادانی کشور در حرکت باشیم و امروز در رکود اقتصادی قرار گرفته ایم که اشتغال جوانان ایران را با مشکل مواجه کرده است که باید همه باهم کار کنیم.
حاجی بابایی اظهارکرد: باید اشتباهاتمان را جبران، نقاط قوت را تقویت کنیم و نباید در این زمینه کسی با دیگری اختلافی داشته باشد.
وی یادآورشد: در جایی که رکود اقتصادی، معیشت مردم و دیگر مشکلات وجود دارد همه توان خود را برای تدوین درست اقتصاد مقاومتی بکار گرفته ایم که منطبق بر 24 بند و 80 سیاست های اساسی و اصلی سیاست کلی برنامه ششم است.
وی اظهارکرد: عدالت مقوله قدرتمندی است که موجب اتحاد مردم، افزایش اقتدار کشور، قدرتمندی ایران می شود و دغدغه رهبر را کاهش می دهد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
کد N1631928

وبگردی