آفتاب
ائمه جمعه ومسئولان آذربایجان غربی:

۲۲ بهمن تجلی وحدت و انسجام ملی/ همه می‌آییم

۲۲ بهمن تجلی وحدت و انسجام ملی/ همه می‌آییم

ارومیه –مدت زیادی به آغاز حماسه ۲۲ بهمن ملت ایران باقی نمانده، حماسه‌ای که بار دیگر دهان یاوه سرایان غربی را خواهد بست، حماسه‌ای که تاکید دارد انقلاب اسلامی ریشه در اعماق جان مردم دارد.

خبرگزاری مهر- گروه استانها: سکینه اسمی - امروز روزی است که همه ملت یکپارچه و یکصدا با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن تجدید بیعت با امام راحل، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور حماسی خود مهر تاییدی بر وفاداری از ولایت فقیه و آرمانهای والای نظام خواهند کرد روزی که چشم تمام دنیا به سمت این ملت نشانه خواهند رفت.

امروز ۲۲ بهمن روزی است که بار دیگر دهان تمام یاوه گویان غربی را خواهیم بست و ثابت می‌کنیم انقلاب اسلامی ریشه در اعماق جان‌های مردم مؤمن و انقلابی دارد که فرزندان خود را برای استقرار و استمرار این نظام اسلامی فدا کرده‌اند.

شیعه و سنی، ارمنی، آشوری همه امروز یکصدا فریاد آزادخواهی و عزت سرخواهند داد و بار دیگر با مشت‌های گره زده جواب محکمی به یاوه گویان و در رأس آن استکبار جهانی خواهند داد، بار دیگر تجلی وحدت و انسجام ملی در دنیا طنین انداز خواهد شد.

۲۲ بهمن جشن آزادی مردم از یوغ استکبار جهانی است

امام جمعه مهاباد با دعوت از اقشار مختلف مردم شهرستان و استان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز سالروز پیروز انقلاب شکوهمند اسلامی و جشن آزدای مردم شریف ایران از یوغ استکبار و رسیدن به استقلال واقعی است.

ماموستا ملاقادر سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به نوبه خود ضمن تبریک این عید ملی، از همه مردم شریف مهاباد و استان دعوت می‌کنم با حضور گسترده و آگاهانه خود در مراسم و راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد، انسجام و ولایتمداریشان را به رخ بدخوان و دشمنان اسلام و انقلاب علی الخصوص آمریکای جهانخوار بکشند.

۲۲ بهمن روز انزجار از استکبار و نمایش وحدت ملی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از ۲۲ بهمن ماه به عنوان روز انزجار از استکبار و نمایش وحدت ملی نام برد ضمن دعوت گسترده از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تلاش برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و گسترده‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن را یکی از اهداف مهم همهٔ دستگاه‌ها در استان دانست.

حجت‌الاسلام محمد داداش زاده  با بیان اینکه همه باید دست در دست هم دهیم تا این راهپیمایی با پیام «وحدت»، باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود عنوان کرد: مردم ایران اسلامی این بار نیز با عشق و علاقه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور خواهند یافت و با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌ها بیعتی دوباره می‌کنند.

حجت الاسلام دادش زاده ادامه داد: مردم شهیدپرور و مؤمن استان امروز با ثبت حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می‌افزایند و بار دیگر با مشت‌های گره کرده یاس و نا امیدی استکبار را با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به نمایش می‌گذارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی یاد آور شد: باید توجه داشت که اجرای برنامه‌های مختلف و مرتب دههٔ فجر و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن پاسخی کوبنده و بسیار محکم بر دهان دشمنان و یاوه گویان علیه جمهوری اسلامی است، بنابراین ضرورت دارد همهٔ ایرانیان در این مراسم پرتعدادتر و پرشورتر از سالهای گذشته شرکت کنند.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال در ارومیه با سخنرانی آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

ابتدا شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح در میدان ولایت فقیه ارومیه تجمع و سپس با آغاز راهپیمایی رأس ساعت ۱۰ و نیم از مسیرهای خیابان شهید منتظری و میدان دفاع مقدس به سمت مصلی امام خمینی (ره) حرکت خواهند کرد.

برگزاری ایستگاه نقاشی فجر، صلواتی و فرهنگی در کنار برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب و همچنین خواندن سرود فجرآفرینان با حضور ۱۳۵۷ دانش آموز به یاد سال انقلاب اسلامی از اهم برنامه‌های ۲۲ بهمن است.

غرفه کانون استان آذربایجان غربی روز جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰ تا ۱۲ در خیابان پزشکیان، روبه روی کلانتری ۱۱ میزبان تمامی کودکان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی خواهد بود.

کد N1631421

وبگردی