آفتاب

بهره برداری 110 طرح عمرانی در دهمین روز دهه فجر در خراسان رضوی

بهره برداری 110 طرح عمرانی در دهمین روز دهه فجر در خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- همزمان با دهمین روز دهه مبارک فجر 110 طرح عمرانی بخشهای مختلف با مجموع هزینه 966 میلیارد و 450 میلیون ریال روز پنجشنبه در خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، دراین چارچوب هشت طرح آب و فاضلاب در مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی، چند تن از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری با 340 میلیارد ریال اعتبار در مشهد بهره برداری شد.
در ادامه بهره برداری از پروژه های دهه فجر امروز 80 طرح عمرانی و توسعه ای با حضور معاون استاندار خراسان رضوی در شهرستان طرقبه شاندیز(بینالود ) به بهره برداری رسید. برای اجرای این طرحها در حوزه های عمران، خدمات، بهداشت زیربنایی، آموزشی، روستایی، کشاورزی و صنعتی با رویکرد اقتصاد مقاومتی 350 میلیارد ریال در حوزه عمرانی و افزون بر 200 میلیارد ریال در حوزه بازگشایی و تعریض معابر هزینه شده است.
بهره برداری از سه طرح عمرانی با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان داورزن با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از دیگر پروژه هایی بود که امروز وارد مدار بهره برداری شد.
همچنین هشت طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با هزینه 44 میلیارد و 350 میلیون ریال طی مراسمی در تایباد به بهره برداری رسید.
شش طرح عمرانی نیز همزمان با دهمین روز دهه مبارک مبارک فجر طی مراسمی در بخش مرکزی شهرستان خلیل آباد با هفت میلیارد ریال هزینه مورد بهره برداری قرار گرفت.
در ادامه بهره برداری از پروژه های یوم الله دهه فجر چهار طرح عمرانی و خدماتی با هزینه هشت میلیارد و 600 میلیون ریال نیز در باخرز و مخزن ذخیره آب 2000 مترمکعبی گناباد با اعتبار 9 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
همچنین عملیات اجرایی هفت پروژه آب و فاضلاب با 210 میلیارد ریال اعتبار و عملیات اجرایی ساخت معبر و مسیر شهرک طرق تا منطقه محمدآباد واقع در شرق کلانشهر مشهد با اعتبار 112 میلیارد روز پنجشنبه همزمان با دهمین روز دهه مبارک فجر آغاز شد.
همزمان با دهه فجر امسال هزار و 224 پروژه عمرانی با هزینه 17 هزار و 930 میلیارد ریال در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات در خراسان رضوی مورد بهره برداری قرار گرفت.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
کد N1631257

وبگردی