آفتاب
با حضور معاون رییس جمهوری/

پنج پروژه عمرانی و معدنی در بافق و مهریزاستان یزد افتتاح شد

پنج پروژه عمرانی و معدنی در بافق و مهریزاستان یزد افتتاح شد

یزد- ایرنا- با حضور حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پنج طرح عمرانی و معدنی در شهرستانهای بافق و مهریز به بهره برداری رسید.

به گزارش پنجشنبه ایرنا، چهار پروژه عمرانی افتتاحی در بافق شامل بلوارکشاورز، یک مدرسه خیری، 40 واحد مسکونی مدد جویان تحت حمایت بهزیستی و ایستگاه تخلیه واگن آنلودینگ سنگ آهن است.
برای ساخت و راه اندازی این طرح ها اعتباری افزون بر 41 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
همچنین به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار یزد نیز پروژۀ تقاطع غیرهم‌سطح ورودی مهریز با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
استاندار یزد در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهۀ فجر گفت: این پروژه با توجه به مشکلات و خطراتی که برای تردد مردم وجود داشت اجرا شد و به بهره برداری رسید.
سیدمحمد میرمحمدی با تقدیر از عوامل اجرایی این پروژه و نیز مسئولان حمایت کننده بیان کرد: تشویق مسئولان روند کارها را افزایش می دهد و همراهی مردم نیز همواره حامی ارتقای فعالیتها و پیشبرد اهداف در خدمت به مردم بوده است.
استاندار یزد با بیان این مطلب که با همکاری و همراهی شاهد موفقیت های بیشتری در استان و شهرستان مهریز خواهیم بود، از مردم مهریز خواست با حضور پُر شور در راهپیمایی 22 بهمن قدرت ملت ایران را به جهانیان نشان دهند.
میرمحمدی به شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه این شعار برای دشمنان ایران حساس است، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در سطح 6 قدرت دنیا مطرح است و جهانیان به این اقتدار پی برده اند. عملیات اجرایی پروژۀ تقاطع غیرهم‌سطح مهریز در ابتدای ورودی شهرستان مهریز واقع در 20 کیلومتری یزد انجام شده است و این پروژه مسیری شامل یک کیلومتر قبل از ورودی مهریز تا یک کیلومتر به سمت خروجی مهریز به سمت کرمان را پوشش می‌دهد و شامل میدان اصلی، میدان از یزد به کرمان، میدان از کرمان به یزد، رمپ‌های اتصالی به میدان، مسیر زیرگذر و راه‌های دسترسی اتصالی به میدان است.
بافق با 40 هزارنفرجمعیت درفاصله 110 کیلو متری یزد قرار دارد.
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در کنار جاده اصلی شمال ، جنوب کشور قرار دارد.
7536/7543 / 5054خبرنگاران:اصغر عسکری و کاظم سبحان زاده**انتشار:بهنام احمدی
irnayazdd@
کد N1631129

وبگردی