آفتاب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجلی ایمان و انسجام ملی است

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجلی ایمان و انسجام ملی است

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که حضور حماسی و پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن تجلی ایمان، وحدت، انسجام و همبستگی ملی است.

سید موسی خادمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که مردم با غیرت و شجاع ایران اسلامی با حضور در این حماسه ملی بار دیگر وفاداری و ایمان راسخ خود را به آرمان ها و ارزش های امام راحل، انقلاب و رهبری نشان خواهند داد.
وی تصریح کرد: فریاد آزادی خواهی و حق طلبی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ محکمی به رجز خوانی های این روزهای دولتمردان آمریکا و پشتوانه محکمی برای تداوم و اقتدار روز افزون ایران اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی است.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد یادآور شد که مردم آگاه، هوشیار، شجاع، ولایتمدار و همیشه در صحنه این استان با حضور گسترده و دشمن هراس خود همگام با دریای خروشان ملت بزرگ ایران در این راهپیمایی باشکوه بار دیگر نفرت و انزجار خود را به دشمنان این نظام و انقلاب به نمایش خواهند گذاشت.
خادمی گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مظهر رهایی بخش ملت مسلمان ایران و الگوی تمام عیار برای سایر ملت های آزادی خواه از سیطره استکبار و وابستگی به بیگانگان است.
خادمی افزود: مردم وفادار و قدرشناس کهگیلویه و بویراحمد با حضور گسترده در راهپیمایی عظیم 22 بهمن دوشا دوش ملت قدردان ایران، پیوند معنوی و ناگسستنی خود را با آرمان های بزرگ این نظام نشان خواهند داد.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
3016/8005
کد N1630724

وبگردی