آفتاب

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: برد امروز مقابل کاله نتیجه انسجام تیمی ما بود

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: برد امروز مقابل کاله نتیجه انسجام تیمی ما بود

ارومیه- ایرنا- مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: انسجام و هماهنگی خوبی در بازی مقابل کاله آمل بین بازیکنان تیم حاکم بود و اجازه ندادیم حواشی چند روز گذشته خللی در بازی امروز ایجاد کند.

عباس برقی روز چهارشنبه و پس از پیروزی سه بر یک تیمش در مقابل کاله آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز با وجود اینکه آرمین تشکری یکی از یاران کلیدی خود را به علت رای کمیته انضباطی در اختیار نداشتیم، بازی قابل قبولی مقابل تیم کاله به نمایش گذاشته شد.
وی گفت: همچنان با برخی مشکلات و کمبودها مواجه هستیم ولی در حد امکان سعی شده است تا با پرداختن به اصل موضوع دچار حواشی نشویم.
وی بیان کرد: برخی ناهماهنگی های ایجاد شده بین هیات والیبال، باشگاه و کادر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه موجب شده است تا دچار برخی مشکلات شویم که مهمترین آن در اختیار نبودن 2 بازیکن نوجوان تیم شامل مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور و حضور آنان در اردوی تیم ملی در بلغارستان است.
وی ادامه داد: اگر امروز محرومیت عبدالرضا علیزاده تعلیق نشده بود، تیم شهرداری ارومیه باید بدون لیبرو به میدان می رفت و این امر جای بسی تاسف دارد.
** سرمربی تیم والیبال کاله آمل: بازی سختی مقابل شهرداری ارومیه داشتیم
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: بازی کردن در جو سنگین و فضای پر از تماشاگر سالن غدیر ارومیه همواره دشوار است و پیش بینی چنین بازی سختی را داشتیم.
بهروز عطایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم تا بتوانند بازی کم اشتباه تری مقابل تیم شهرداری ارومیه انجام دهند اما این چنین نشد.
وی اظهار کرد: دومین بازی 2 تیم به طور یقین در شهر آمل بسیار جذاب تر از این خواهد بود و تیم کاله برای جبران این شکست به میدان می آید.
عطایی در خصوص محرومیت های به وجود آمده برای 2 بازیکن شهرداری ارومیه و ارتباط دادن آن به انجام تبانی وی با یکی از مسئولان فدراسیون در آستانه دیدارهای پلی آف گفت: این مسئله به هیچ وجه صحت ندارد و بازیکنان شهرداری ارومیه به علت رفتار غیر ورزشی خود مورد جریمه کمیته انضباطی قرار گرفته اند.
وی افزود: به طور یقین با پیروزی در دومین دیدار پلی آف یک بار دیگر میهمان هواداران ارومیه در سالن غدیر ارومیه خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه عصر روز چهارشنبه در نخستین دیدار از مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در خانه با نتیجه سه بر یک مقابل تیم کاله آمل به پیروزی رسید تا برای سومین بار این تیم را شکست دهد.
نماینده ارومیه در 2 مسابقه دور رفت و برگشت دور مقدماتی با نتایج سه بر صفر و سه بر یک کاله را شکست داده است و امروز چهارشنبه در دیدار پلی آف نیز به سومین پیروز مقابل این تیم رسید.
7126/3072 ** خبرنگار: نرگس موذنی حبشی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
کد N1630386

وبگردی