آفتاب
امروز برگزار می شود؛

نشست «نقش رهبری در جریان سازی فکری مسلمانان هندوستان»

نشست «نقش رهبری در جریان سازی فکری مسلمانان هندوستان»

نشست «نقش رهبری در جریان سازی فکری مسلمانان هندوستان» امروز با سخنرانی غلامحسین فتو کارشناس و استاد دانشگاه از کشور کشمیر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «نقش رهبری در جریان سازی فکری مسلمانان هندوستان» شامگاه امشب از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ با سخنرانی غلامحسین فتو کارشناس و استاد دانشگاه از کشور کشمیر در حاشیه برگزاری اولین همایش و نمایشگاه بین المللی راقی برگزار می شود.

میزگرد «منظومه گفتمان رهبری در حوزه پیشرفت اسلامی» هم از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مکان همین همایش با حضور ناصر فخاری  و محمد مهدی سالاری از اعضای هیئت علمی موسسه پژوهش و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می شود.

نشست بازخوانی یک تجربه با سخنرانی ماریا دیاس که تازه مسلمان و از کشور پرو است از ساعت ۱۴ تا ۱۵ برگزار خواهد شد، همچنین نشست «اندیشه ورزی از بدو کودکی» سیده محیا سیدعلی خان از موسسه اعتلا از ساعت ۱۵ تا ۱۶ و نیزمیزگرد «المراه و الحرب الناعمه فی فکر الامام الخامنئی» هم از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور خانمها حورا الساری و آلاء المحمداوی برگزار خواهد شد.

 نشست «تولید محتوای انیمیشن با موضوع حکومت اسلامی» هم با سخنرانی خانم تنکابنی از کانون پیام ولایت جامعه الزهرا از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.
 

کد N1630005

وبگردی