آفتاب

شکار دختران با پراید شیشه‌دودی

شکار دختران با پراید شیشه‌دودی

اعتماد به پراید شیشه‌دودی به‌جای تاکسی‌، باز هم حادثه‌ساز شد و این بار جوان ۲۴ ساله‌ای پس از سوار کردن دختران مسافر به‌خودرواش‌ آنها را می‌ربود و با انتقال به ارتفاعات شمال‌غرب تهران مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

تحقيقات براي دستگيري اين مرد با شكايت دختر دانشجويي شروع شد. دخترجوان كه پس از اتفاقي كه برايش رخ داده دچار مشكلات روحي و رواني شده، در تشريح ماجرا به مأموران گفت: روز حادثه، حوالي ظهر بود و در خيابان سعادت آباد منتظر تاكسي بودم تا به دانشگاه بروم. پرايد مشكي‌رنگي مقابل پايم ترمز كرد و به خيال اينكه راننده مسافركش است، سوار ماشين شدم.
هنوز مسافتي طي نكرده بود كه ناگهان درهاي خودرو قفل شد. وقتي اعتراض كردم راننده چاقويي از داشبورد برداشت و تهديد كرد كه اگر سكوت نكنم جانم را مي‌گيرد. من كه به‌شدت وحشت كرده بودم با التماس از او خواستم هرچه پول و طلا دارم را بگيرد و رهايم كند اما او نيت شومي در سر داشت.
او مرا به ارتفاعات شمال غرب تهران برد و با تهديد چاقو مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. پس از آن موبايلم را به زور از من گرفت و چند پيامك عاشقانه از گوشي من به گوشي خودش فرستاد. حتي چندبار هم با گوشي من به موبايلش زنگ زد و پيامك فرستاد تا وانمود كند كه ما از قبل با هم دوست بوديم. پس از آن تهديد كرد كه اگر شكايت كنم با همين پيامك‌ها آبرويم را مي‌برد و فرار كرد.
دختر جوان ادامه داد: به‌خاطر ترس از آبروريزي تصميم گرفتم به كسي حرفي نزنم اما به‌دليل مشكلات روحي كه گريبانگيرم شده بود، دست به‌خودكشي زدم. چند روزي در بيمارستان بودم اما زنده ماندم و وقتي خانواده‌ام علت اين اقدام عجيب مرا پرسيدند ناچار شدم حقيقت را به آنها بگويم پس از آن با اصرار خانواده‌ام تصميم به شكايت گرفتم.

نقشه سريالي
با اين شكايت، قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران، دستور دستگيري جوان پرايدسوار را صادر كرد و گروهي از مأموران اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران با انجام تحقيقات، متهم 24ساله را به دام انداختند. او كه 3سابقه سرقت در پرونده‌اش دارد، در بازجويي‌ها مدعي شد كه شكايت دختر دانشجو دروغ بوده است.
او مي‌گفت چندين‌ماه با دختر جوان دوست بوده و چون رابطه‌اش را با او به‌هم زده و ديگر قصد ازدواج با وي را نداشته، دخترجوان براي انتقام‌جويي چنين شكايتي را مطرح كرده است. اگرچه او اصرار به بي‌گناهي داشت اما قاضي جنايي با توجه به سابقه‌داربودن وي و اظهارات ضد‌ونقيضش دستور بازداشت او را صادر كرد.
درحالي‌كه تحقيقات در اين خصوص ادامه داشت، شكايت ديگري عليه مرد جوان مطرح شد كه نشان مي‌داد او به‌صورت سريالي طعمه‌هاي خود را در شمال غرب تهران به دام مي‌اندازد. شاكي جديد دختر جواني بود كه حوالي ظهر در شهرك غرب به‌عنوان مسافر سوار خودروي پرايد مشكي‌رنگ متهم با شيشه‌هاي دودي شده بود.
متهم اما با تهديد چاقو وي را به ارتفاعات شمال غرب تهران كشانده و مورد تجاوز قرار داده بود. مرد جوان پس از اجراي نقشه‌اش موبايل دومين طعمه‌اش را هم گرفته و به گوشي خودش پيامك فرستاده بود تا وانمود كند كه آنها با هم رابطه داشته‌اند.
درحالي‌كه جوان پرايدسوار اصرار به بي‌گناهي داشت، قاضي دستور مواجهه حضوري وي با 2شاكي پرونده را صادر كرد. در چنين شرايطي متهم كه چاره‌اي جز اقرار نمي‌ديد مجبور شد كه به اجراي نقشه‌هاي شوم خود اقرار كند. به گزارش همشهري، هم‌اكنون متهم با دستور قاضي در بازداشت به‌سر مي‌برد و شاكيان احتمالي مي‌توانند به اداره آگاهي شانزدهم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

همشهری آنلاین
کد N1629528

وبگردی