آفتاب
سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان:

دفاع خوب و بازی سرعتی مناسب زمینه ساز پیروزی ما بر حریف شد

دفاع خوب و بازی سرعتی مناسب زمینه ساز پیروزی ما بر حریف شد

کاشان - ایرنا - سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان گفت: در بازی امروز مقابل تیم توسعه و عمران بافق، دفاع خوب و بازی سرعتی مناسب زمینه ساز پیروزی ما بر حریف شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا حبیبی شامگاه سه شنبه پس از پایان دیدار تیم های شهرداری کاشان و توسعه و عمران بافق در لیگ برتر هندبال در جمع خبرنگاران افزود: بازی رفت را مقابل حریف خود واگذار کرده بودیم و خوشبختانه امروز در حالی که شرایط حساسی در جدول داریم به پیروزی دست یافتیم.
وی افزود: بازیکنان ما امروز بسیار خوب بازی کردند و به خوبی توانستیم از بازیکنان سرعتی خود بهره ببریم.
وی یادآور شد: با توجه به شکست امروز نفت و گاز گچساران در مقابل تیم مس کرمان پس از 13 هفته صدرنشین جدول لیگ برتر هندبال شدیم و امیدواریم روند پیروزی های ما ادامه یابد.
حبیبی افزود: در این شرایط حساس از شهردار و مسئولان ورزش کاشان توقع داریم تا نهایت حمایت خود را از تیم ما داشته باشند تا به افتخار حضور در لیگ باشگاه های آسیا با قهرمانی در ایران که در یک قدمی آن هستیم دست یابیم.

** سرمربی تیم هندبال توسعه و عمران بافق: مقابل تیم پر مهره کاشان خوب کار کردیم
سرمربی تیم هندبال توسعه و عمران بافق گفت: امروز مقابل تیم پرمهره شهرداری کاشان بازی را واگذار کردیم و بازیکنان ما مقابل یک تیم مقتدر خوب کار کردند.
مهدی منصوریان شامگاه سه شنبه پس از پایان دیدار تیم های شهرداری کاشان و توسعه و عمران بافق در جمع خبرنگاران افزود: امروز تیم ما چند بازیکن مصدوم داشت و دروازه بان اصلی خود را نداشتیم و از همین نقطه ضربه خوردیم.
وی گفت: امروز کم دقت بودیم و در حملات توپ هایی خراب کردیم که اگر گل می شد شاید نمی باختیم.
وی بیان کرد: تیم ما بازیکنان نامداری ندارد و از همین رو نسبت به تیم کاشان که تیمی پرمهره است خوب بودیم.
منصوریان ادامه داد: اکثر بازیکنان ما بومی هستند و پنج بازیکن ما تا پیش از لیگ امسال، لیگ برتر را ندیده بودند.
وی افزود: در بازی رفت در خانه تیم کاشان را شکست داده بودیم و این در حالی بود که در آن بازی ترکیب کامل خود را بدون بازیکن مصدومی در اختیار داشتیم.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: عباسعلی نقی یان
کد N1629261

وبگردی