آفتاب

تاکیدمربی تیم بیس بال برجوانگرایی درتیم/ بهره مندی از فضای مجازی برای تمرینات بدنسازی

تاکیدمربی تیم بیس بال برجوانگرایی درتیم/ بهره مندی از فضای مجازی برای تمرینات بدنسازی

کیش-ایرنا- مربی تیم ملی بیس بال جوانگرایی در ترکیب تیم را رویکرد انجمن عنوان کرد و گفت : 18 بازیکن عضو تیم ملی برای حضور در رقابت های غرب آسیا پنجم اسفند ماه به اسلام آباد پاکستان اعزام می شوند.

پیام شوکت صدری روز سه شنبه در حاشیه برگزاری اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی بیس بال درگفت وگو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این اردو یک هفته ای را آماده سازی تیم برای حضور در رقابت های غرب آسیا در کشور پاکستان اعلام کرد.
وی گفت: پس از اردوی تهران و از بین 75 بازیکن 35 ورزشکار به اردوی کیش دعوت شدند که در طی چند روز 10 نفر از آنان خط خوردند که در شرایط کنونی اردو با 25 نفر در حال برگزاری است .
وی از برگزاری اردوی سوم به احتمال زیاد در بوشهر خبر داد و افزود : پس از این اردو نیز هفت نفر حذف می شوند و در نهایت تیم ملی با 18 بازیکن و مربی و سرپرست به رقابتهای غرب آسیا که از ششم اسفند ماه در اسلام آباد برگزار می شود ؛اعزام خواهند شد .
صدری با بیان اینکه مربیانی از کوبا و اسپانیا هدایت تیم را بر عهده دارند، اظهارکرد: هدف این بود که با بهره مندی از دانش این مربیان تیم برای حضور در رقابت های غرب آسیا آماده تر شود.
وی اظهارکرد: هر ساله ترکیب تیم از میان برترین های لیگ انتخاب می شدند اما امسال با بدعت شکنی که انجام دادیم به تمامی مربیان استان ها و باشگاه ها اعلام کردیم در صورتی که بازیکنان مستعدی در باشگاه ها خود دارند به مجموعه معرفی کنند تا بتوانیم آنها را جذب کنیم .
مربی تیم ملی بیس بال به بهره مندی از فضای مجازی برای هدایت تیم اشاره کرد و گفت : از چهار ماه قبل از طریق فضای مجازی برنامه تمرینی بدنسازی به تیم ارسال می کردیم تا بازیکنان در فاصله اردوها از تمرین عقب نمانند ، ورزشکاران نیز از تمرینات هر روزه خود برای ما عکس و فیلم می فرستادند که تاثیر خوبی در روند برنامه ها داشت ،قراراست این برنامه ادامه دارد باشد.
صدری به رویکرد جوانگرایی در تیم ملی اشاره کرد و افزود : ترکیب تیم بیس بال نسبت به دو سال قبل جوانتر شده که مزیت خوبی است و باید از آن به نحو شایسته استفاده کرد.
وی مهمترین رقبای ایران در غرب آسیا را کشورهای ژاپن ، کره جنوبی ، چین تایپه ، تایلند و تایوان عنوان کرد و به خبرنگار ایرنا گفت : این کشورها دارای رنکینگ یک تا چهارم در جهان هستند و رقابت با آنان سخت است .
مربی تیم ملی بیس بال جایگاه ایران را رنکینگ پنجاهم در جهان و 20 در بین کشورهای غرب آسیا دانست و افزود : تیم ایران در رقابت های غرب آسیا در دو سال قبل عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و اگر در مسابقه پیش رو بتواند قهرمان شود می تواند با کشورهای شرق آسیا دیدار کند که این اتفاق جهش بزرگی برای تیم کشورمان خواهد بود.
وی با ابراز خرسندی از روند رو به رشد ورزش بیس بال در ایران گفت :جوانگرایی و بهره مندی از ظرفیت ها همچون تمرینات بدنسازی و برگزاری اردو های منظم می تواند به ارتقا این ورزش کمک کند.
صدری امکانات ورزشی کیش را خوب عنوان و از همکاری مجموعه ورزش کیش برای برگزاری این اردو قدردانی کرد.
اردوی تیم ملی بیس بال از 14 تا 20 اسفند ماه در مجموعه ورزشی المپیک کیش در حال برگزاری است .
سیزدهمین دوره از رقابت های بیس بال غرب آسیا از ششم اسفند به میزبانی کشور پاکستان برگزار می شود و تیم ملی کشورمان پنجم اسفند ماه به این رقابت ها اعزام می شود.
1630/1352
خبرنگار : مریم زبان دان - انتشار دهنده : نوشین مطلبی خواه
کد N1628713

وبگردی