آفتاب

اقدام قابل توجهی که قهرمان پارالمپیک ریو انجام داد

اقدام قابل توجهی که قهرمان پارالمپیک ریو انجام داد

«هانا راسل» که دو طلای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در رشته شنا را از آن خود کرده با حضور در مدرسه «شرزبری هاوس» از تجارب خود در این بازی ها با دانش آموزان سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، خانم راسل که دچار نقصان بینایی است به دانش آموزان مدرسه شرزبری در خصوص برنامه روزانه خود توضیح داد و اینکه برای به دست آوردن مدال طلا در بازی های پارالمپیک روزانه شش تا هفت ساعت تمرین کرده است.

سخنگوی مدرسه فوق گفت این ملاقات در اواخر ژانویه صورت گرفته است. وی گفت: دانش آموزان با دیدن هانا واقعا هیجان زده شدند و سوالات زیادی را از وی پرسیدند تا بدانند چطور می توان یک ورزشکار حرفه ای بود. آنها همچنین با مدال های هانا عکس انداختند. در مجموع باید بگویم دانش آموزان یک ساعت الهامبخش را با هانا و پدرش کارسون تجربه کردند. هانا هم به دانش آموزان گفت وقتی شما در خصوص آرزوهایتان صحبت می کنید اگر به خودتان باور داشته باشید، می توانید آنها را به دست بیاورید.

«هانا راسل» در بازی های پارالمپیک ریو در ۱۰۰ متر کرال پشت S۱۲ و ۵۰ متر آزاد S۱۲ به مدال طلا رسید و در ۱۰۰ متر آزاد S۱۳ هم صاحب مدال برنز شد.

این شناگر نخستین بار در سن ۱۶ سالگی در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن موفق شد در ماده ۴۰۰ متر آزاد کلاس S۱۲ به مدال نقره برسد و در همان بازی ها به مدال برنز ۱۰۰ متر پروانه دست یافت.

کد N1628709

وبگردی