آفتاب
وزیر ارتباطات تاکید کرد:

بهبود وضع معیشت کارکنان پست در اولویت/ «آی تی»باید اشتغال زا باشد

بهبود وضع معیشت کارکنان پست در اولویت/ «آی تی»باید اشتغال زا باشد

شاهرود - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به قدمت ۱۵۰ساله پست گفت: همواره تجهیز کارکنان را دغدغه خود می دانیم و همچنین باید گفت معیشت پرسنل پست اولویت ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی صبح سه شنبه در آئین افتتاحیه اداره پست شاهرود ضمن بیان اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وظیفه دارد تا تجهیزات و معیشت کارکنان را در سراسر کشور مد نظر قرار دهد، بیان داشت: در تلاش هستیم تا فاصله موجود و این شکاف اقتصادی بین پرسنل این نهاد را با سایر بخش های دولتی کاهش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به حقوق همکارانمان در حوزه پست نگاهی ویژه داشته باشیم، افزود: پست بیش از یک و نیم قرن قدمت دارد و همواره کارکنان آن امین بوده و هستند لذا باید به آنها توجه ویژه ای کرد.

عضو کابینه یازدهم در ادامه گفت: امروز در حوزه ارتباطات، به پست کمتر توجه شده است حال آنکه پست همیشه از یک سرزندگی خاص برخوردار بوده و هست.

واعظی بیان داشت: امروز و در شرایط جدید جهانی، پست باید رسالت جدید بر عهده گیرد که این رسالت همانا ایجاد کسب و کار برای مردم در حوزه آی سی تی و آی تی است.

وی افزود: امروزه فناوری های نوین راه بسیار خوبی برای اشتغال هستند لذا توجه ویژه دولت به این مقوله باعث شده تا در سال جاری ۱۰۰هزار شغل و در سال آتی برنامه ریزی برای ایجاد ۱۲۰هزار شغل در حوزه آی تی در کشور صورت پذیرد.

کد N1628358

وبگردی