آفتاب
متهم: شاکی با میل خودش رابطه برقرار کرد!

تعرض به دختر جوان توسط خواننده پاپ ایرانی/ تبعید، شلاق و محرومیت از کار، مجازات آقای خواننده

تعرض به دختر جوان توسط خواننده پاپ ایرانی/ تبعید، شلاق و محرومیت از کار، مجازات آقای خواننده

وقتی مأموران تحقیقات بیشتری درباره خواننده پاپ انجام دادند متوجه شدند این جوان، با دختران زیادی ارتباط دارد و از تماس‌های مکرری که با آنها دارد کاملا مشخص است که روابطی با این دختران داشته‌ است!

 خواننده جوان پاپ که متهم است دختری را مورد آزار و اذیت قرار داده، به تبعید، شلاق و پنج سال محرومیت از کار محکوم شد.  به گزارش خبرنگار ما، اوایل تابستان امسال، دختری جوان به مأموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد از سوی خواننده جوانی مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ است. او گفت: من طرفدار خواننده جوانی بودم و همیشه کارهایش را دنبال می‌کردم و آخرین خبرها درباره او را می‌خواندم.


همیشه فکر می‌کردم اگر او را ببینم چه برخوردی باید با او بکنم تا اینکه به طور اتفاقی یک‌بار او را در یکی از خیابان‌های تهران دیدم.  این دختر گفت: او ماشین مدل‌بالایی داشت، جلویش را گرفتم و گفتم می‌خواهم با تو صحبت کنم و گفتم که طرفدارش هستم و همه آهنگ‌هایش را دنبال می‌کنم و می‌دانم جدید‌ترین کاری که قرار است به بازار بدهد چیست. او خیلی مهربان با من برخورد کرد و گفت: اگر دوست‌ داری می‌توانی سوار ماشین شوی تا کمی بیشتر با هم صحبت کنیم. من که این اتفاق را فقط در رؤیا می‌دیدم از این پیشنهاد خیلی خوشحال شدم. در ماشین درباره آهنگ‌هایش صحبت کردیم، بعد به من گفت به خانه پدری‌اش در شمال تهران می‌رود چون یک نصاب پرده برای انجام کار آمده ‌است، باید حتما در خانه باشد تا مادرش تنها نباشد. بعد به من پیشنهاد داد همراهش بروم و گفت در خانه همراه خانواده‌اش هم می‌توانیم باز صحبت کنیم. من هم خیلی خوشحال شدم و قبول کردم. با هم به خانه رفتیم. وقتی وارد شدم، تازه فهمیدم به من دروغ گفته‌ است و اصلا کسی در خانه نبود. خواننده جوان به من دروغ گفته‌ بود. او من را مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد هم از خانه بیرون کرد. من هم تصمیم گرفتم به پلیس شکایت کنم.


با توجه به شکایت دختر جوان، بازپرس او را به پزشکی‌قانونی منتقل کرد و سپس پرونده را با توجه به حساسیت موضوع به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.  هیئت قضات شعبه پنج مسئول رسیدگی به این پرونده شدند. دختر جوان یک‌بار دیگر شکایتش را برای قضات گفت و مدعی‌ شد به‌هیچ‌وجه قصدی برای رفتن به خانه پدری جوان خواننده نداشته‌ است و او به دروغ مدعی‌ شده در خانه پدری‌اش افرادی هستند. این در حالی بود که پزشکی‌قانونی نیز رابطه بین دختر جوان و خواننده پاپ را مورد تأیید قرار داده‌ بود. وقتی خواننده جوان مورد بازجویی قرار گرفت، مدعی‌ شد شاکی دروغ می‌گوید. او گفت: این دختر از طرفداران من است و وقتی جلو من را گرفت و سوار ماشین شد، خودش مایل بود که با من رابطه داشته ‌باشد. من هم او را به خانه پدری‌ام بردم، هیچ دروغی در کار نیست. او خودش با من رابطه برقرار کرد و اجباری در کار نبود، اما زمانی ناراحت شد که متوجه شد من علاقه‌ای به او ندارم و به او کم‌توجهی کردم. وقتی مأموران تحقیقات بیشتری درباره خواننده پاپ انجام دادند متوجه شدند این جوان، با دختران زیادی ارتباط دارد و از تماس‌های مکرری که با آنها دارد کاملا مشخص است که روابطی با این دختران داشته‌ است.  خواننده پاپ این اتهام را هم رد کرد و گفت: من با این دخترها رابطه کاری دارم و روابطی غیراخلاقی نداشته‌ام.


او در توضیح کارش گفت: من سال‌های زیادی برای کارم زحمت کشیدم و خیلی سخت کار می‌کنم. صبح تا شب در استودیو هستم و فقط کار می‌کنم البته که همکاران زیادی به استودیو وارد می‌شوند و تعدادی از آنها دختر هستند، اما این دختران کسانی هستند که من رابطه کاری با آنها دارم و اتهام رابطه با این دختران را قبول نمی‌کنم.  با پایان تحقیقات و تکمیل پرونده، مرد جوان پای میز محاکمه رفت. 


او یک‌بار دیگر درباره شاکی پرونده گفت: چیزی که باعث شده این دختر از من شکایت کند، بی‌محلی‌هایی است که به او کردم و باز هم می‌گویم من به‌زور به این دختر تعرض نکردم و او ادعای دروغ دارد. من به او علاقه‌ای ندارم هرچند به‌عنوان یکی از طرفدارانم به او احترام می‌گذارم.


او همچنین درباره دیگر ارتباط‌هایش هم گفت: من این اتهام را هم قبول ندارم و ارتباطم با آن دخترها فقط کاری بوده‌ است.


با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارکی که مأموران جمع‌آوری کرده ‌بودند و همچنین نظریه پزشکی‌قانونی درباره دختر جوان، خواننده پاپ را در اتهام رابطه نامشروع مجرم شناخته و او را به ٩٩ ضربه شلاق، دو سال تبعید و پنج سال محرومیت از فعالیت فرهنگی محکوم کردند.



کد N1628261

وبگردی