آفتاب
معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرآغاز عصر جدید در تاریخ جهان بود

پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرآغاز عصر جدید در تاریخ جهان بود

مشهد- ایرنا- معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیروزی انقلاب اسلامی موج عظیم در میان مظلومان جهان به پا کرد و سرآغاز عصر جدید در تاریخ جهان شد.

امیر سرتیپ محمد حسن باقری روز دوشنبه در مراسم پایان دوره آموزشی آموزشگاه علمی تخصصی ثامن الائمه (ع) ناجا در مشهد افزود: در شرایطی که جهان غرب با نگاه سرمایه داری، مدینه فاضله و جهان آرمانی انسان را همین دنیا تعریف می کند، پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که نسخه واقعی برای حیات بشر دین است که خداوند برای بشر تجویز کرده است.
وی با بیان اینکه جهان غرب دین را فقط مخصوص مساجد و کلیساها می داند اظهار کرد: انقلاب اسلامی در عمر حدود چهار دهه خود نشان داد که اداره جامعه و حکومت در شرایط مختلف و بحران ها با حکومت دینی و مردم سالاری دینی بهتر از هر نظام مادی و سرمایه داری است.
وی گفت: امروز ایران اسلامی به لطف خدا مستحکم تر و سرافرازتر از هر زمانی است و این موفقیت ها در شرایطی است که در منطقه غرب آسیا و دور تا دور جغرافیای جمهوری اسلامی ایران، به خاطر شرارتهای کشور های بیگانه، بی ثباتی و ناآرامی بیداد می کند.
سرتیپ باقری، امنیت و ثبات کشور را مدیون لطف پروردگار دانست و افزود: علاوه بر موهبت های الهی نقش رهبری حکیمانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب نیز در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت بوده است.
وی اظهار کرد: انسجام، وحدت و یکپارچگی مردم ایران و حضور آنان در صحنه های مختلف سیاسی و آمادگی و تلاش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیز در ثبات انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است.
وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح ما به لطف پروردگار در اوج آمادگی و اقتدار هستند گفت: در این بین نقش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نقش ویژه ای است چرا که آرامش و امنیت اجتماعی مردم مرهون تلاشهای شبانه روزی و انقلابی این نیرو است.
سرتیپ باقری، آموزش را زیربنای همه تحولات، پیشرفتها و سازندگی ها دانست و افزود: اگر در امر آموزش تلاش کنیم، ثمره ای به دست خواهیم آورد که تا مدتها می توان از آن استفاده کرد.
در این مراسم، جشن سردوشی 800 نفر از سربازان آموزشگاه علمی تخصصی ثامن الائمه (ع) ناجا در مشهد
برگزار شد.
7495 / 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
کد N1627831

وبگردی